Tabung Elektronik

Monday, December 10, 2012

BOSAN

 Ada dua benda yang aku boleh kata aku bosan sekarang.

So far lah, setakat saat ni.

Yang pertama,
Sekarang musim kahwin kahwin.
Semalam my cousin//
Tulat (hari selepas lusa) will be my sis's turn.
Her solemnization.

Jadi, pertemuan ukhuwah, silaturrahim antara saudara mara adalah giat sekarang.
Maka, sesi komen tentang bentuk badan terkini adalah wajib.
Tambah-tambah lagi aku.

You know what, every time sem memang aku makan banyak.
ya Allah, kalau lah orang tahu UIA ni syorga makanan! hahaha
cannot resist. cannot!

Dah pulak sem ni, banyak pulak subjek yang kitorang kena present sendiri semua.
Tahu sajalah bila dah banyak group present, (student-centered- learning) semua sibuk buat Quiz masa hujung presentation.

Itu semua markah. kalau kau buat quiz orang boleh jawab pon markah.
Tak kisah.

dah ada quiz, ada pulak hadiahnya.
Dah tentulah makanan ringan.
Takkan nak bagi nasi goreng jadah tu semua, ya tak?

nak dijadikan cerita, aku ni participant kekal yang asyik menjawab dalam kelas.
of course the jajans always be mine! haha tak kelakar.
tanya soalan pun dapat jugak. tak tahu dah nak buat macam mana.

So, macam mana tak gemuk every sem pun?
So, macam mana nak terang dekat semua orang student life ni membahagiakan?
Macam mana?

A few words to remind you:
janganlah dah lama jumpa sesuka hati komen pasal PHYSICAL APPEARANCE orang lain
sesedap mulut kau je.

Eh, tetiba banyak jerawat ke, banyak lemak kat perut ke dada ke.
kenapa perlu susahkan hati dan perut kau fikir pasal lemak orang lain, bukan?

Serius, BOSAN!

Yang kedua Bosan: assignment.
Aku punya tahap kebosanan dia, sampai nak tulis dekat blog pun bosan,


BOSAN!!!!

hahaha puas hati aku.


No comments: