Tabung Elektronik

Tuesday, June 15, 2010

STARVING FOR SUBWAYS! I LOVE SUBWAYS.


Hari Selasa yang indah baru-baru ni,saya ada pergi KLCC.
pergi makan subways.teringin lahh....lepas dua bulan mengidam.hahaha

oh.sedap2.
hingga licin.sebab puasa on that day.
haruslah bajet2 sedikit nak makan benda2 mahal.
aku belum kaya,tapi insyaAllah one day nanti.insyaAllah.


aku harap gambar ni macam xdelah nampak gelojoh kan? hehe ;p
tapi,sebenarnya subway sedang ada buat promosi.

tapi,sayang saya lupa. -_-

PROMOSI MEREKA SEBEGINI; sub of the day

Rm7.50 aje for half inch. Normal price:RM 10.60 / RM12.60.
begitulah.

jadi bagi saya nak buat catatan sedikit.

red-hot MONDAY; Italian B.M.T

cheery
Tuesday; tuna!

Lively WEDNESDAY; meatball marinara (mari mari beli.haha)

Fresh THURSDAY; Turkey Breast & chicken slice

cool FRIDAY; chicken slice

dreamy SUNDAY; seafood & crab

magical SUNDAY; chicken teriyaki

janganlah beli HARI-HARI.
pokai kang.
for special day boleh je kan?;D



No comments: