Tabung Elektronik

Sunday, August 1, 2010

Pujuklah Hati Aku


Tangis dalam gembira. ketawa dalam duka. Itu saya. Buat masa sekarang ni. Ego tercalar betul. Malu saya dibuatnya. HAhahahaha

Kesian daddy, kena tambah ongkos lagi.

THANK YOU, nana and kak Huda. you be my crying shoulder, sumpah tak boleh tahan nak menangis. Rasa loser nak mampos. But, they were with me, chill me up. Sayang you both,.

Nana, even dalam kelas pun boleh pujuk saya lagi.
buat saya sentap lagi, apabila dia cakap macam ini: "Janganlah nanges wa, Nana da la jauh. Senyum sikit.." okay, saya terus tak menangis.tapi kejap jelah. haha.

Kak Huda said; "sabar wawa. Allah gives the anwer yes or no. But that is the best, redha la.redhalah." again, i stop crying. Tapi menangis lagi. All the way dari Kajang ke Putrajaya.

Malu nak menangis bunyi2 dalam kereta orang.huhu. Airmata menitis,tapi tak jatuh ke bumi pun, cium pipi je. deras macam air hujan, yang ini tak boleh nafi.
Punyalah saya sedih sob2.

Sampai Putrajaya, ajak adik pergi Alamanda. pergi beli dynamo. okay, jauhnya kau pergi beli dynamo. tapi ni bukan hal besar, suka hati akulah nak beli dekat mana2 pun. (see, emo lagi)

Terima kasih jugak yang menyokong secara langsung atau tak.saya hargai.

Next time (yang tak tahu bila lagi) saya buat lebih baik. insya-Allah =)

Pemujuk yang berkesan, membuat saya terkesan; surah al-Fathir:34
~sesungguhnya Allah yang memberikan kita perasaan sedih itu, maka dia jugalah yang menghilangkan rasa itu. Jadi bersyukurlah.~ (tak sebijik dalam tafsir.tapi ikut pemahaman sendiri.kalau salahtolong cakap ok)

No comments: