Tabung Elektronik

Friday, August 20, 2010

WRITE, TO BE READ

SALAM RAMADHAN TO ALL.

may Allah granted us with rahmah, barakah etc. Ameeen!!

okay,
saya homesick, harap awak semua percaya. =(
saya xbalik pon rumah lagikk sepanjang bulan ramadhan. ouh aku sedih, sob456.
ok, mari nangis bawah katil sekarang.hahaha

saya mahu mintak sorry pada rakan2 McLead, Leadership Team. coz id ont have much time to upload pics..huhu

I'm very busy the body shop lately. maklumlah, aku sorang je student.hahaha orang lain student busy x sebusy aku..ye lah kan...SHEEETT!! siapa cakap macam tu, nak kena!

Nanti wawa upload okay. harap ibu mengandung turut sama bersabar.
cis, nak upload new entry dekat bellogg pon harus fikir 55 kali dulu. -_-

bersabar okay semua..I tahu you people rindu I. I pun rindu..rindu family la tapi.kahkah.

jadi, petang ni xboleh bebel banyak.Arab punya midterm esok petang, kita sambung borak2 next sem. (hahahaha apakah?)
jadi,doakan saya dapat menjawab dengan tenang peeps. Mish u guys a lot. maksud saya, bellog nih.haha

ok,rindu readers jugak. but, not to the stalkers,hahah =p

No comments: