Tabung Elektronik

Saturday, September 4, 2010

Ini Lagi

departure time

syikin memang suka buat muka macam tu >.<

teman2 Math

manja2 dengan Jenny
(dengan semua orang pun aku menempel.haha kalau tak,dengan siapa lagi)


gambar ni macam nak tunjuk dekat anda semua yang saya ramping.haha tapi sayang, ramping dalam mimpi dahla.
saya berasal dari negeri Cik Siti Wan Kembang,mana boleh slim2 dan kempis?

Saya pegang biro sukan dan rekreasi sebenarnya. tapi, walaupun badan tidak pula menterjemah biro yang saya pegang, saya anggap itu cabaran hokkay. Siapa kutuk, aku doa kau gemuk jugak,hahahahaha Padan MUKA!! suka sangat kutuk. Go to heh okay. Sekali anda mencaci, sejuta kali saya punya kedudukan lagi tinggi daripada anda. Kau ada jawatan ni? tak ada..helpless!!;p

Sebenarnya jugak, saya pilih biro ni sebab ingat tak adalah kerja sangat. Tapi, baby.,I lupa la.I lupa yang semester 2 nanti ada program under SRC a.k.a MPP UIA 'USC-university sport carnival'. whereby people, whereby i need to be the programme manager for my mahallah. -.-
oh..matilah aku. tapi tak apa,I'll try my best. Challenging people.Challenging.
saya gemar buat apa yang orang lain tak boleh buat. ^___^ haha betul ke orang lain tak boleh buat? maksud saya, peluang ni bukan semua orang dapat. kira saya dapat ni bertuah lah..bukankah begitu cik readers semua? hehe
alhamdulillah.pray for the best.

No comments: