Tabung Elektronik

Monday, September 27, 2010

Oh MooDy!

Bila mood manusia datang dengan tidak semena-mena, atau erti kata yang lain, datang tidang diundang mahupun dirancang, mahu tergolek jantung saya dibuatnya. T__T

Kesalahan yang biasa dibuat orang lain, terkena tempias dekat saya.
Saya jamin lepas ni tak pergi kelas lambat dah..
Tak mahu lagi dah kena kunci kat luar kelas.
Pheww. Nasib bukan sorang. Ramai.

Makanya, jangan kacau mood wanita mengandung.
Tapi, kalau tak tahu lecture tu mengandung, macam mana?? *?*

Instead of kalau..Kalau saya tahu..Kalau saya tahu. saya tak pergi kelas lambat.
tak pernah aku lambat pergi kelas madam ni.
Sorry madam.
Takot ah nak tegur muka dia tadik.. -___-

Yang lagi syahdu,my classmate dah letak beg dalam kelas. Tapi disebabkan perut beliau berbunyi2 mintak dilepaskan, dia terlambat lah masuk kelas.

Tapi, nak buat macam mana? Mood manusia datang tanpa amaran. Adeehhh!
Tiada maaf bagimu, darlings!

okay.minta izin pergi solat zohor.

p/s: Life saya memang warna-warni semenjak pindah kampus Gombak.

semuanya bergabung menjadi satu.

Ini adalah peringatan. Never be late again!!! ^__^

No comments: