Tabung Elektronik

Friday, October 15, 2010

Semua Nak Laju Je.

dua entri lepas memang takde caption dekat gambar.
takde karang ayat seperti selalu.
kalau tak faham, biarlah.
kira saya punya personal entri, padehal memang blog ni memang personal.
bukan kau punya, tapi aku yang punya.hahaha begitulah.

Entri kena bergerak secara laju-laju sebab
  • nak exam dah ni.
  • proposal dah bertukar2. pening la. ingin ikoutkan hati, tapi nanti carut je kerja aku. Jadi SLOW & STEADY la waaa.. =(
  • Dah nak exam pun ada presentation jugeks. Nak buat macam mana..?
  • saya tak stress dengan kerja sangat, tapi lebih stress dengan perangai orang sekeliling.
People, tak salah kalau kita selalu beralah. TAK RUGI MANA2 PUN!
Kalau taknak mengalah, jangan bising2 mengadu itu ini.
Dan aku paling geram la dengan orang tak tahu tak faham buat kerja, tapi bila orang terangkan fokus dia dekat lain. Rasa nak lempang bagi muka dia penyek: macam ayat penyet:

DO NOT EVER DARE TO TOUCH ME. Kalau berani cuba, kita tengok macam mana nanti.

Lagi satu, never talking at the back. Kick nak tak?

Kalau ada kekurangan, cakap depan la. Aku kan comel, ada pakej profesional lagi.
Tak cukup ke? tak bersyukur kau ni.
yes, anda kelihatan bagus bila bisik2 dekat belakang. Thanx ea.
Maruah kau da bergolek ke tanah di mata aku.

No comments: