Tabung Elektronik

Wednesday, December 15, 2010

SEM DUA MENUNJUKKAN TARINGNYA

Baru 2hari sem start. 3hari kelas, kehadiran penuh. Wah3!
3hari baru je bermula kelas, tapi dah dapat beberapa perkara:

  1. 3midterms on 26january.
  2. 4subjek dah perlu pilih group members.
  3. 9 & 14march perlu hantar 2 assignments.
  4. 3subjek dah dapat tajuk untuk presentation.
  5. lecturer statistik dah bagi warning untuk kelas pertama. 'siapa rasa dia busy sem ni, tolong drop subjek statistik. sem lepas 35 pelajar fail (25%) daripada jumlah sebenar. (apasal aku terasa dengan statement ni haa?????) BENCI!

Moga TABAH>TABAH>TABAH.

*Saya annoyed dengan orang yang nak kita ulang banyak2 kali. Tak faham2 jugak.

Penat lah.

Call la okay? I need to text tooooo many persons nowadays.

I need to think about myself too.

tolonglaaah. dah 2malam berturut2 meeting. Dey! Aku tak selesa okay tido tak mandi!! meeting nak habis tengah malam je okay. Tak nice! tak nice! ='(

Dulu dah pesan settle awal2, taknak DENGAR..Lepas tu boleh condemn aku depan orang lain?

Sorry if kasar tapi nak cakap jugak; "Pergilah mam*** okay? "

Ha, lagi satu;

Buat readers di luar, (tak semestinya followers): since this is my blog, obviously hal dalam ni adalah utk tontonan umum. maka saya berkongsi di sini bukan untuk anda berkongsi dengan orang lain which is maksud aku....

KAU TAK PAYAH NAK CONDEM APA YANG AKU TULIS DALAM BLOG AKU WTV! BOLEH?

PLEASE HAVE ONE LA DEYYY!

A person yang entah apa2, >> dah baca, diam2 sudah.

takyah nak komen2 kalau tak suka. Same goes to the FB network. I don't really like a criticise yang nak menunjukkan salah aku, walhal benda tu kau start dulu.

Be nice to me, and i'll be nice to you too people.

jangan pandai2 nak suruh aku buat itu ini, meletakkan border line dengan life aku okay?

I know my limit. Cakap macam tak pernah KENAL aku. For sure aku marah.

Korang, dah baca blog ni diam2 sudah! Tak minat blog ni pun sudah!

kalau tak selesa jadi friends dekat fb pon toksah gedik nak add. Apasal laa aku jumpa orang2 camni heh?

Tolonglah..minta pengertian semua.. MIND YOUR OWN BUSINESS.

p/s: how to private this blog application eh? Bosan.

4 comments:

HafizahNik said...

ramainye yg kne repeat statistik..

NajwaZin said...

Ni killer paper bebudak psikologi taw...yelah,hidup diorang ni menelaah buku je..kire2 ni xde...hehe

hehe doakan wawa cemerlang paper ni.insya Allah! aminn!!^__^

HafizahNik said...

hehe wawa kan ex-cts.bole3!

NajwaZin said...

insyaAllah aminn!=))