Tabung Elektronik

Saturday, January 22, 2011

ABAH SAID

Just now.

" Dah boleh slow sikit dah bahagian aktif tu.."

Because mid term examinations are just around the corner.

Tak sempat belok simpang dah memang nampak dah exam tuh. =,=


5papers straight on next week. Gila.

Selasa; Paper Arab

Rabu; Paper Usul-Fiqh, Social, & Research Methodology

Khamis; Paper Islamic Ethics.


Nak pengsan dah ni rasanya. Padahal exam pooon tak start lagi. Lol!



p/s; eh, ada orang sound saya, supaya jangan bajet bagus.

Lainkali tinggalkan url kau sekali ek. Senang kita nak deal. Nak nombor aku tak? Kita boleh mesej kalau nak.


#######

Macam nilah. Hidup kita ni standard la. Ada orang suka, ada orang tak suka.
If you do not like my blog, my writings, kau bacalah blog lain. Aku siap letak link lagik.

Followers aku yang sikit tu pun, ada blog jugak. Nampak tak, how come you can say I am a bajet bagus person?

nak attack, gunakan cara bijak.
Kalau takut aku menangis, sediakan tisu okay?

Aku kenal kau.

1 comment:

NurIzza said...

waaa!!
lek najwa atul tau najwa mesti tabah nyer... huhu...
klu kita salah kita betuikan kesalahan kita,
kalu kita betui tegangkan kebenaran...