Tabung Elektronik

Tuesday, January 4, 2011

I LOVE YOU, PARENTS

Kalau dah nama ambik bidang psikologi, masuk kelas subjek psikologi pun, tak sah lah jika kau tak kena psiko dengan pensyarah, reti?

Pagi yang dingin semalam (sambil teringat ada kuiz rabu nih, hahaha - aku update laju2. bagai nak roboh laptop. Kang nanti boleh mintak VAI0. dengan siapa aku nak mintak pun tak tahu laaa.)

Kelas research method dengan Dr. Hari aku. Namanya Hariyati. Dia sangat sangat sangat adorable. Why? Nanti kita taaruf panjang2 nextime. =p

Pagi tadi kelas start pukul 10, for this subjek la. Selalunya, Dr Hari sampai awal daripada aku. Sedaya upaya macam mana aku datang awal pun, dia akan sampai dulu. Gila kentang hebat, tak boleh lawan lecturer kau, ok?

Sekali dia datang 10.15am. Lambat nih, aku kira hari ni adalah "Hari Ini Dalam Sejarah". I was wondering. Apakah yg telah terjadi?

Tetiba she said, "We are going to have a short meeting today, because my Mak nGah passed away, so I have to attend funeral.." *ayat aku serongkan sikit, yelah ikut kesesuaian grammar aku.

Again she voiced out something;
"Just imagine people, a person aged like you guys lost somebody (his mother drop- aku tak paham tapi aku buat2 paham kasi korang ayat senang) without you having a chance to say I'm sorry, I love you to your beloved person.."

Pagi-pagi adalah mood terbaik saya kira untuk mentarbiyyah seseorang. Tahu?
Aku dah bertakung air mata. Tetiba teringat umi & abah dekat tempat kerja masing2..huhu

Sedih weyhh. Kami bukan keluarga romantis nak peluk2 bagai cakap dekat abah and umi "hey daddy & mommy we love you like crazy" Tak eh. bukan. Kami famili yang ibarat faham2 sendiri, kita sayang antara satu sama lain. Kalau saya ada famili sendiri nanti saya suruh suami dan anak2 saya praktis ini hari2. Kalau tak, aku rotan. =(

Kita perlu bagitahu insan2 kesayangan, supaya mereka dihargai~

sob4.


Tetiba sentap kan. Sedihnya hilang orang tersayang.

Dear readers, sorry okay kalau post ni mengganggu anda, sebab saya tak tahu siapa masih ada ibu dan ayah. Sesetengah masih ada, sesetengah lagi mungkin tinggal sebatang kara.
I am so sorry kalau ada yang sedih. Saya tak berniat puunn. =/


Mata aku ni dah tinggal nak menitis air mata je. Aku tunduk je pandang buku. Sedih la weyhh.

Tiba-tiba saya dengar;

"hey, I am so sorry. I don't mean to make you cry, and please go and wash your face"..

Dia tuju dekat siapa weyh? Aku dah berdebar2.
Bila aku angkat kepala....

Dengar satu suara;
"Eh, I am okay madam"

Madam tak cakap dengan aku laaaa..

Yang menangis tu international student, budak Indon weyh.

Wawa, kau jgn perasan. Rumah kau tu dekat je.
Rumah dia jauhh.. Teringat dekat family ok.

Tang ni aku tersengih mengenangkan nak melempang diri sendiri sebab perasan. Maluuunyaaa.

No comments: