Tabung Elektronik

Wednesday, January 19, 2011

I WILL TRY HARDER.

Tadi dalam kelas,
2 kali madam calling my name.

haih.haih.haih.

I tak sedih.
Tak sedih.
Cuba taknak sedih.

Bagi saya ruang dan masa, I'll fix this problem as soon as possible.
As easy as I can handle this.

tak mahu fokus lari.
cukuplah kena sound pagi tadi dengan Dr. Hary.

Enough is enough.

kalau dah nama lecturer psikologi, muka yang innocent ni pon nampak problematic.
Ya Allah, I need You. I need You. I need You.

I am really in need. ;'(

######
Sekadar untuk peringatan. Dari dr.Hary.

"Dulu i study dekat US, i jadi cleaner, I dont have money to buy books. My family jauh lalalala.
I join 2 society; Islamic Student society and Malaysian Srudent socitey. But I still spend 2hours in the library at night.." "you have to manage your time properly. You are able to do that okay?"

Trust yourself, dearie najwa.


######
yesterday, i was crying because i want to be tough.
Dah tak larat pujuk hati orang. Sekarang saya diam, sebab saya sedang pujuk hati sendiri.
Jangan tanya dah okay.
YOU ARE NOT IN MY SHOES. YOU WILL NEVER KNOW.
Bukan nak menidakkan kehadiran sesiapa yang prihatin dekat sini, buat masa sekarang.
Tapi, let me mengubati luka ni by myself.
I'll just be okay.
maybe in a few hours later.
I have to.

######
Untuk mereka yang berkenaan, semalam saya tak bersuara bukan sebab saya takut.
Tapi saya kecewa. Dengan semua.
You have decided your own decision. Me too.
Apa yang pernah anda semua fikir untuk pujuk diri sendiri, saya dah lama fikir. Bukan sem ni lagi. Dah lama dah.
because you never know what I have been go through.
Pandangan orang bila saya dsini. Kamu tak tahu.
Sedih sebab itu. Bukan sebab 'yang lama tu'. Yang tu saya boleh handle.
+++++++
Kita diuji sesuai dengan kemampuan kita.
tak sabar nak tunggu hikmah yang ini. Apa agaknya ya? (sambil goyang kaki)..

1 comment: