Tabung Elektronik

Saturday, January 8, 2011

PENING LALAT

Kadang-kadang baru aku tahu siapa kawan siapa lawan.
Peninglah begini.
Yang tu kata dia betul, yang ni kata dia betul.
Eh, tak tahulah sayaaaa.

Tu baru satu kes.
Nak buat macam mana kalau dapat orang yang suka ikut kepala dia.
Dia ajelah yang best.
Bukan akulah yang best. Dia! Dia!
Kejap lagi kau tengok, banyak betul kesilapan dia buat.

Yes, it is true.
Tak guna menuding jari pada kesalahan orang.
Benar.
But I am not blaming others.
Cuma dah dapat agak apa yang bakal berlaku pada kami (memang sedang berlaku).
Kadang2, kita perlu ketepikan ego kita untuk sesetengah perkara.

Fikirkan kepentingan orang lain dahulu, baru kepentingan kita.
Sumpah, memang kali ni aku rasa loser giler, sebab rasa macam bodoh sangat.
Aku boleh katakan bahawa, I'm not deserve for this seat.
tQ untuk mereka yang menyumbang kepada perasaan ini.
So that, aku tak boleh bongkak lagi. Ha Ha Ha
Ya, pengalaman ini mendewasakan kita.
Tapi, ada ketikanya kawan-kawan, perkara ini bagai sudah tidak masuk akal.

Mungkinkah ini satu petanda saya harus bersara buat selamanya dari industri ni? (ceh, bajet artis! )
haha


Do not worry about me.
I am just okay =)


What others think about me. Mungkin perlu untu readers tahu? =D




Yang tang cun, gojes meletup tu (hahaha pandai2 aku tambah, cam harem je kan?) TOLONGLAH jangan Percaya. Aku nanges kang!

Yang pencetus game nombor tu pun bukan aku. Diorang salah faham. Salahkan mereka!!
=P

No comments: