Tabung Elektronik

Monday, March 7, 2011

JANGAN DENDAM, TAK ELOK.






Garang tak haku? hehehehe

Berani mengorat? Silakaaaaaaaaaaaaann!
Yang benar,

Bekas pelajar silat cekak hanafi. Kah kah kah.

Kalau geram, tak ragu lagi dah. terbayang-bayang macam ni dekat orang yang berkenaan.
Tetapi, wajiblah dalam Islam tak ada dendam-dendam ni.

Aku kan anak solehahhhh! Muslimah terbaik. Doa nih. Doa. Aminnnnn!




Nak kuruslah, macam zaman hot dulu.

Sampai budak medik pun terpaut. Pfffft! Korang bawak cikedis tak ni? Janji dalam entri sebelum ni. (ingat tak, ingat tak? Tak ingat???????)

Ha, agak-agak, takde sorang pon bawak cikedis.
Aku cerita esok-esok jelah.

Dah lewat ni. Pergi tidur.

Kang dapat malaria tropika. Aku hantar dekat budak medik tuh nanti. hahaha.

Nak kurus, malas diet.

But don't ever try to seduce me with any slim product. I love to be healthy in a very natural way.

Jadi sekarang, tolong bakar hati aku supaya rajin bersenam.

Kau bakar hati aku suruh makan produk bukan-bukan, esok kau tengoklah apa
yang terbakar nanti. Kahkahkah kahkahkahakah
Seriously, I am joking. Dengan kau-kau aku bakar.
Nyte people.

No comments: