Tabung Elektronik

Saturday, June 25, 2011

DEMI MOORE


Ada 3 tugasan tertunggak, aku kena habiskan malam ni jugak. Nak tahu kejadah apa yang tertunggak tu? Mari tengok, mari tengok.

  1. Siapkan minit mesyuarat kerja RA. -___-
    Apa salah aku? haha Aku tak minat buat minit. I tak suka sebab kena buat dalam bahasa Inggeris. hukhuk
    Kenapa dulu aku boleh bercita cita nak jadi secretary? Main main setiausaha semasa kecil, lantas poyo poyo duduk di meja kemudian ketuk pintu bilik kakak seolah-olah ketuk pintu bos? Benci haku. Nasib baik cita-cita tu tak diteruskan.

    Dahla kena dengar voice recorder ni banyak kali sampai volume 100. Ada suara orang yang jelas, ada yang tak jelas langsung. Nak create macam mana entah. entah entah entah.


  2. Siapkan kerja RA, kena emel researchers.
    huwaaaaa. terkentut-kentutlah aku malam ni menahan beban homework RA.


  3. Kena siapkan rumah, touch up touch up uols kasi rumah cantik. Ada party esok. Kang kakak kakak aku pulaukan aku esok.
    untuk makluman ya, esok aku ada agenda sendiri, yang dah dirancang berkurun lagi.

    Kenduri atty ('atikah rozhan) di Putrajaya, presint 8.
    Kemudian, misi ke hosp. Pantai Bangsar.. (lawat ika)
    To those lovely people yang mendoakan, terima kasih banyak banyak. I love you! ;)


Okay, tak banyak kan? Memang tak banyak. Pengsan je nanti dalam LRT & ERL esok. Plan nak berborak dengan Aini, adalah dibatalkan. Berkuatkuasa serta merta! hahahaha


Doakan perjalanan saya.

**Demi Moore {read: Demimu}

Demimu RA, demimu kakak dan rumah. Saya bersengkang mata.

*__* panda eyes









No comments: