Tabung Elektronik

Saturday, July 23, 2011

KAMPUNG PINANG SEBATANG



Someone said I look like a flower when I wear this tudung.
Betul eh? -__-

Takpe, aku tak kisah. Hahaha
Pipi umpama pau pun macam lah kisah. -__- *kisah sebenarnya, bagaimana nak buat bentukbentuk kuih lain pula?

Karangan bermula dari sini ::

Pada beberapa hari yang lepas, (aku pun tak pasti berapa hari tu ada berapa) serius tak ingat. Tapi dalam bulan ni jugak kot. Hahaha

Ok, pada beberapa hari yang lepas, masih dalam bulan Julai, we (the whole family, including my youngest sista yang dah balik tu, including kakakkakak nya boyfie memasing) had a dinner..
Kira makan sajasaja. Maybe nak celebrate si kecik ke, tak taula. Tapi bagi aku, celebrate perut aku cukuplah., hahahah *tak ikhlas eh? ;P

Kami pergi makan dekat Pinang Village. Masa ni teman umi pergi beli barangbarang hadiah persaraan staf veteran. (kurang asam eh ayat ni). Takpe, diorang tak baca..

Ni 'landskap' cafe tersebut. Cantik no? I bet ni lagi cantik dari FullHouse.

Sebenarnya, ai tak pernah makan dekat FullHouse pun. hahaha
Macam best dapat tipu readers.

Satisfactions. *mood gila apa ni??!!

Esoknya, umi fly pergi Sabah. Ada kursus.

Next weeknya pergi Pangkor.
Haih,.

Ini food saya. Nasi Goreng Tomyam.
Yang paling sedap, dia provide kerabu mangga. Yummeah!!

Penyumbang penglipatan perut. I hate you!!

*tapi hate sekejapan je. Esok Lusa Tulat, tabiat melantak diteruskan macam biasa.

Sila bina caption sendiri.



Caption seperti yang anda nampak.

Kau nampak apa?

Ni pasangan folk and spoon saya.
Kita saling melengkapi. Kata mereka.

Caption: saling melengkapi jugakah?

Ini memang terbukti melengkapi.


Bila selalu celebrate perut, beginilah jadinya.
Automatik nampak pendek.
Sudah2, aku je boleh kutuk diri aku.
Anda boleh lupakan utk membahan saya.
Jika tidak, saya akan segera membaham awak semula. Hahahahaa


## I am soooooo pelik mengapa my blog tak boleh kas the words colorcolor. My blog sepatutnya berwarna, warna penting you know?
Ini boleh buat saya stres. Kalau saya stres, anda pun mungkin stres jugak.


5 comments:

hykiza puteri said...

ini tudung comel. sama cm ari tu sayangnya x amik gambar huuu

akmazakia said...

wah..makin jangok skrg kamu!!

NajwaZin said...

Zati: yeke comel? hehehe ;P tQ esok2 kang wa pakai ag. ;)

akma: reti sikit2 je . kema terror ag. ;D

ummuwafa67 said...

sedaplah nasi goreng tomyam tu,teringin akak tengok. Nanti akak nak masak Nasi Gereng Tomyamlah. yam..yamm

NajwaZin said...

Haha, kak Ummu. Saya tak reti masak tu, saya tahu makan saje :)