Tabung Elektronik

Sunday, July 10, 2011

PSCI

Bila semua orang nak keluarkan buah fikiran masingmasing, like semua terror pasal kepimpinan.

Sampai nak muntah aku baca postpost yang berbaurkan politik nih.

To all my dear friends yang students lagi nih..

Please stop okeh?

Negara kita memang demokrasi, tahu?

Aku dah memang pening dari bulan lepas pasal bersihbersih ni. Bukak FB dah nampak dah kekacauan dalam jiwa setiap umat Islam ni.

Belajar tinggitinggi, study molekmolek dulu. Esok lusa karang, kau nak jadi ahli politik cakap pung pang pung pang orang akan dengar.

Kalau setakat tengok TV, FB (post kawan2, then gaduh2) tak payah lah.

To me, better kau duduk diam2, (bukan bererti kau looser dan tak prihatin TAPI ..) kau perhatikan APA, KENAPA, BAGAIMANA semua benda jadi. BAGAIMANA NAK ELAK SEMUA NI JADI LAGI.

Tolong, melayu gaduh sama melayu. Rugi tahu?

Aku tulis panjang esok.

Boring sangat.

Kuning aku tak bela. Merah pun sama!

1 comment:

[.ika itu aku.] said...

ika like this!!!!!!!!!!!!!!!!!!!