Tabung Elektronik

Friday, July 22, 2011

Random


Dah lama DD tak ada update entri bergambar. Jadi, pagi ni ada. Aku rajin stay-up, nak menghabiskan segala stok stok gambar yang ada dan idea yang berbaki untuk digoreng hangit khas untuk korang.

Sedia...1, 2 Go!

Takyah lari lari, jari telunjuk je yang lari setempat ok. tu pun nak skrol page ke bawah, huehuehue


Ni kenal apa ni?

Ini tuala badan untuk dijadikan cenderamata research aku.
Yang aku kecoh kecoh cari peserta sampai lebam.

Nak menangis ok jadi RA ni.

Hanya indah pada nama. Hebat pada kerja juga. -_-


Semua dah makan Tutti Frutti.

Kami (read: aku saja) yang terliur.
Lalu beli.

I would suggest to my lovely readers, tak payah la kot nak tergoda sangat dengan TF ni.

Mahal, then macam 'La, begini je rasanya'

Standard la, lidah kampung macam aku kan? hahaha
Tapi serius eh, aku suka ais krim McD lagi kot.

Kalau nak diet, silakan ke TF.
Daripada aku diet pergi makan kat TF, apa kata aku tak payah makan aiskrim seumur hidup ku, no?


Kami sudah, anda bila lagi?

Haha tadi halang, sekarang memberi pengaruh. ;P


Kami makan 3perisa.

Vanila- okay okay
Oreo- Boleh la
Strawberry ke apatah yang ada berry2 nama dia. - Yang baju oren suka.


Lepas ni kami nak pergi tengok 'Sekali Lagi'.

Tak boleh ikut dah. Dah 2,3 minggu berlalu baru reti nak update.
Pathetic no, kehidupan ketika bekerja?

Film Review.
Sekali Lagi tu best. Sebab ada kena mengena dengan kos aku, mungkin. Dekat dalam paper sinopsis ada sebut pasal autisme (Sam).

Sekali ending dia, takde kena mengena pun. -__-

Bila pengarah Malaysia nak sajikan kita dengan filemfilem cerdik dan bijaksana nii?

Asyik tomboi mengorat lelaki hensem Farid Kamil, macam kan lah lelaki ni hensem bebeno.

Asyik drift, rempit lepas tu bergocoh. Tahu gocoh tu apa?

Hint: Meme Lah! *jangan sapasapa berani buli aku. Rumah Jai tepi rumah aku je k. Sepelaung. Ok, tipu. Tadi kata tepi. Metafora people, relaks eh? ;D


Baik, akak mengantuk. Mungkin perlu tidur sekarang. Esok kerja.



P/S::

Hey, to dear all new readers and followers, welcome ey. =)
Kena tegur, nanti korang kecik hati tak dilayan sbg tetamu.
Hehe



No comments: