Tabung Elektronik

Thursday, August 4, 2011

MACAM MACAM HAL!


Masa Ramadhan jugaklah kalut gosip goalkeeper HM (harimau malaya) putus tunang.
Tambah tak best, org yang komen bukan main banyak dan komen macam diorang saja yang terrar pasal kisah cinta. Kan?

Aku baca setiap komen, setipa post kat blog Nara memeang mencecah ratusan okayy. Begitu hot sekali pasangan ni, tp dah tak jadi pasangan dah sekarang.

Agreeable, si perempuan terlalu meng-exposekan diri, si lelaki dan cinta mereka. Namun, hak masing masing la. Yang komen macam kan bagus tu, semuanya orang yang cemburu dengan si perempuan sebab dpt balak hot. Dan dan je bila putus semua baru nak mengaku yang si perempuan over bla bla bla. Macamkan org yang bercakap tu, kalau dapat couple ngn si lelaki tadi tak update basa bf then update pasal belajar kat uiTm & jumlah cgpa.

Normal lah tu.

Bagi aku sendiri, aku bukan follower tetap blog tu. Cuma sejak mereka putus, aku baru start usha blog nih.

Perempuan ni dah start cakap pasal si lelaki sejak 2010 lagi. Kira masa tu si lelaki belum hot lagi lah, especially di mata perempuan yang tak tengok bola. Aku percaya, nama dia baru naik tahun ni. (BERDASARKAN PANDANGAN AKU)

Dan nak tergelak, bila mak bapak datu nenek segala keturunan diburuk-burukkan masyarakat. Masyarakat kita ni terlalu ber'penyakit hati' aku rasa.

Doakan jelah yang terbaik. Jangan terlalu mengata hal orang. Hal kita, sekali dengan keturunan kita tak tahu lagi macam mana.

No comments: