Tabung Elektronik

Tuesday, September 20, 2011

DRAMA RAYA KE2


Alhamdulillah, ya. Pagi yang mulia ni tak ada kelas, (read: memang tak ada, bukan batal ke apa). Disuluh hati untuk update blog lagik :P Nak buat kerja mengantuk, kerja tak berkaitan segar bugar mata aku.

Macam kan ada orang tunggu kau update je kan? -_-'

Ni gambar saki baki Raya 2011. Hari Raya kedua ketiga dan bla bla.

Sebagai blogger, sikap camwhore memang patut ada. :)

Gambar selalunya mula dengan kepala, kali ni kita boleh start dengan kaki.

My sis cakap, kejadah yang bentuk buah labu di kaki kami ni akan membentuk asam keping
yang akan anda letak dalam masakan tu.
:0 saya baru tahu.

Ni kakak blogger. (wah, poyo kemain panggil diri sendiri blogger)
Menyampah dengar, tapi macam comel. haha

Hmmm. Saya mewarisi daddy sepenuhnya! Ya, penuh!

Apakah persamaan kami? Sila cari! Sila!

read: tak ada modal letak caption :(

Sepupu tok ayah, lepas 30tahun plus plus tak jumpa.

Sebab tulah kitorang main kamera. Mana kenal diorang.



Takyah letak caption yang ini.

Haruslah posing di jambatan.
Macam nak roboh dah, bukan sebab jisim aku, tapi usianya. :P

Photographer

Cantik 1
Cantik 2

Aww, Cantiknya 3

Ini ilustrasi optik namanya.

Verangan-ness 1
Verangan-ness keempat-empat!

Tok Zain- nama glamour.

Tok Pah
(tangan kena pegang sebab cuba melakukan aksi luar biasa) haha
Naughty kan, biasa ah.


Raya kali ni paling lama beraya dekat kelantan. Dan pertama kali beraya di rumah baru. Separa siap sebab tak ada perabot. Eloklah kosong je.
Karang barang banyak, pengsan nak kemas. haha Baru niat je nak kemas, pengsan dulu dah. :P

Tapi, raya ni paling kurang meriah duit. T___T
Macam yang aku post kat dalam FB dulu, semakin bertingkat usia, semakin menurun hasil duit raya.

Macam aku cakap dekat daddy, nasib tak kahwin lagi. Kalau tak, seringgit pun takde.
Haha

*abah tersengih. Malas layan.

Raya yang penat jugak. Sebab penat buat transcribing. :(

Puasa yang paling rajin aku bangun dan buat sahur. Sebab stay up all the night buat. Tapi skip dengan FB jugak. hehehe Gila mengantuk nak buat straight, tambah cramp jari jemari debab nih.

Lepas tu aku tak boleh lupa jugak how come my majikan tak bayar gaji (bayar selepas aku mintak dengan tebal muka) gaji sebulan lambat, then nak raya pakai apa kan? Not fair. Tak apa. I believe in Allah. What goes around comes around.

Soemtimes, orng yang paling tahu hukum, orang tu jugaklah paling kurang amal. Ada hadith Nabi, mengatakan kita tak boleh ya melambat-lambatkan bayaran pekerja. *aku tak ingat tengok kat mana.
Aku diam je, itu kalau bulan lain. Aku sentap sangat hari tu sebab dah nak raya, tapi gaji tak masuk lagi.


***
Dah, dah. cerita lain. Dah start emo nih.

Tetiba tak ada idea. :(
Baik berhenti di sini.
Sambung buat nota Arab. kbye. :(
*gedik, no?