Tabung Elektronik

Saturday, September 10, 2011

LEBARAN 2011: 1432H (the bachelorettes)

P.Ramlee kata: 'Tiada kata secantik bahasa'

So, I provide you some pictures okek? Please have a look. Sharing our Raya moments.

:) Tadaa tadaa

Time: 1st Syawal. (siapa raya bulan Muharram? takdekan?)
Venue: Kelantan (Both kampungs in kelantan: Bukit Marak and Tumpat)



Daddy

Gadis-gadis Daddy (roar)

Anak-anak buah Mommy

Cucu saudara Mommy, anak Mommy

A bachelor and the bachelorettes.
Tahun depan tak tahu lagi status ni akan sama atau tak. :)
You know what I mean people.

Konon penyayang. Hahaha

The close family.

My sis and my cousin's wife and kids.
Yes, they are twins. (same eggs)
FaQihah & FaQirah.

Mommy and her kidss.
(I am her kid)

What are you doing Dad? *jealous. hikhik

Someone asked me: 'Abang ko kawen ek?'
Of course not. Baju raya tema putih je.
Tak lebih and tak kurang macam kain kapan.
*ingat mati

Sama, tapi tak serupa.
Tapi kenapa macam sama je? -__-'


This is me.

Salam Eid Fitr.
Macam biasa. Maaf Zahir & Batin.
Kot-kot lah termengorat lebih-lebih kan. muehehe

pssst: I'll be updating the 2nd Hari Raya and bla3 in the month of Zulkaedah. *busy lah kononnyaa.

2 comments:

NurIzza said...

cantek nyer baju raya nadjwa!!!

NajwaZin said...

Thanks atuL!! :)