Tabung Elektronik

Thursday, October 20, 2011

KELIRU SIKITTTTTTTTT JE.

Ujian itu Nikmat.


sedangkan


Nikmat itu juga ujian.




Sechedule semester ni memang tak berapa nak pack, kalau tengok credit hour dia. enam belas je pun.




PUN?




Not really pun eh.




Semester ni boleh bilang dengan jari tangan kanan sahaja yang aku balik bilik petang. lain-lain, semua balik malam. balik untuk tidur.




Alalalala, patheticnya hidup kau? Hahaha




Yeah, sila ketawa.




peluang ni memang jarang dapat dekat orang lain. Apa nak buat, student life katanyaaa!




Tapi kenapa roomate aku selalu saja ada time aku balik bilik, kira diorang memang sampai dulu? tak kisah masa petang aku balik ke, malam ke (lagi lah kan?)




Siap tengok movie (-__-') Siap tengok Running man (-__-")




How envy I am towards you both. hmph hmph.




Sepatutnya, petang ni kena stay back, sebab kejap lagi ada tuition sleu- lab based.




~tolonglah faham kan? subjek ni memang brutal. sakit jiwa nak belajar. bapak laju sir ni ajar. teringat zaman duduk kuantan dulu. aku rasa, style lecturer matematik ni memang sama lah~




Personality? jangan cakap yang ni. jangan!! Ini 3 kali ganda kasi aku stress.. ya Allah..


Minggu ni saja dah 2 kali discussion buat. lepas siap hantar, salah. hantar lagi, salah. *garu kepala




Actually, aku nak saje tarik rambut tudung ni. hahah Tapi mana voleyy. ai-olss kena jaga maruah okay?




baiklah, marilah kita lupakan pasal stress ini. kerna akan membuatkan orang terus spam blog haku. hahah




LIFE is Good. At least. Ada ruang utk mem-positifkan minda.




Dapat tawaran, tapi tertanya-tanya adakah tawaran ini setimpal dengan kemampuan aku.




I am trying not to be sooo tamak. But it is really important to my future.




In some way we have to be sort of futuristic. *banyak lah kau punya futuristik kannn.




Tak apa, tak apa.




Jangan pening lalat. Sebab saya dah nak tutup entri ni.




Dengan tasbih kafarah dan surah al-Asr. :)



1 comment:

Saripah Kejora said...

hahahah.
awk mcm kwn sy!
gaya ckp pun.

><