Tabung Elektronik

Tuesday, February 28, 2012

IKEA








Bila orang sebut Ikea, orang akan ingat smart creatures of perabot. Isn't?

But, sometimes ada orang bila sebut Ikea, dia terbayang benda bulat. What the heck is that?

.
.
.

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Ini dia! Meatball Ikea nama dia.

1st time dapat makan. Hahaha. My whole family dah makan dah bulatan bulatan ni. Tapi masa diorang ber-mingle around, boleh tak bawak aku? So, my sis bawaklah sabtu lepas.
Sekarang aku kena fikir motif dia belanja aku. Ada meatball di sebalik spageti atau ikhlas semata mata. Kahhh!


Ini makanan sampingan. Maklumlah. Takut meatball 10 biji tak cukup untuk tong kesayangan *usap perut. :P
Aku satu, kakak aku punya satu.
Not recommended to buy. Pergi beli dekat King's atau LaBoheme pun lagi sedap.
Kek yang orang cakap sedap sedap tu pun aku tak beli. Tak sampai hati nak beli. Nipis benarr.
Aku takut kalau beli nanti, kek tu tak sempat jadi tahi pun. Hahaha Geli Geli Apa main najis dekat sini??
Lepas menghiburkan diri dekat Ikano, Ikea dan The Curve, kita boleh hiburkan hai kanak kanak yang tersembunyi dalam diri.
Meh, kita beli belon.
Muraaaaaahhh. Haha
Selamat tak ada anak buah lagi. Memang aku borong habis belon kedai Uncle ni.

Bayangkan yang paling murah RM3.
-__- mahal eh? Tapi comel.

Kita kena sedar kemampuan kita. Layaknya beli basikal jelah :)
Tak perlukan minyak untuk dibawa berjalan huhi
Tapi, tak sempat sehari, tayar belakang dah meletup. Sebab kengkonon nak landing kan belon tu atas rumput.
So dalam gambar nampak jelas sikit.
Sekalii.. PomPomPom. Pecah pemegang dengan tayar belakang.
Tanda murka dari Tuhan nama dia. Hehe
Sedar diri lah gamaknya.
Eh, harus menanggung malu yang besar nak heret belon dari Ikea pergi parking Ikano.
Ahhh. Very much tak malu. -__-'


Balik petang tu, malam nya dapat mesej daripada My Cik Kadangkala. Remember her?
Ada, sebelum ni ada update pasal minachi ni kat entri lepas. Agak lama.

Korang tahu dia mesej amende?

"Wawa, ni Diela ni. Ingat lagi tak? kenapa kita dah jarang contact"

(Alkisahnya CK ni dah 4th year. Sem lepas kitorang jumpa 2kali. Sekali pasal hal duit, sekali lagi lunch. itupun kebetulaannn.)

Aku dengan lantas menjawab: "Diela? Who is it?'' Pastu I was laughing la kan. Gila kau tak ingatttt. Ingat lah wey. Tak pernah dibuat orang lah kalau dah jadi kawan baik tetiba tak ingat. Tu tanda ada brain d
amage tu.
Aku so far alhamdulillah baik lagi kesihatan. :)

Pastu, minachi CK ni reply.
"I Ras Adiela lah. Your Cik Kadangkala. Kita MRC sama dulu bla bla bla.." Ha
hahahahaha


Aku tergelak macam nak muntah.
Budak nihh. Skema no?

Diela, diela.

*geleng kepala. geleng lagi. hahahaha

We were very close back then. Menangis dekat bahu dia. She was listening to me each time I need her. Same goes to me. Borak sampai tengah malam. Pusing Aminah. Difitnah pun pernah. Aku tak nampak rasional apasal aku kena lupa CK ni. Ahahaha


Tak kisahlah mek, yang penting sem ni kena spend masa banyak okay. This is your final sem.
Tak boleh hang out selalu like pergi KLCC untuk berfoya foya. Padahal kita naik bus lrt pun tak pernah. Tapi kita pernah naik teksi dari Aminah ke KICT kan? Just untuk hantar speaker. Bodoh gila.
Hahaha

Everyone is selfish. We both sel-shrimp. Bapak sedap.

Mek, lainkali, nak ajak pergi mana mana.. Ajak jelah mek.

Ni memang style wawa mek. I wont (kinda) offering someone go out because I do not know if she (anyone of my best friends) is free, having financial problem ke apa ke. *yes, I think too much.

Takut kena reject nak dating dengan Gf sendiri. Hehe.

I had rather to go anywhere alone sebab best tu satulah kan. Ikut kaki melangkah pergi mana mana suka.
Tapi boring time makan jelah. Bosan.

Macam kawan kawan sekolah dulu like Hilwani, (a.k.a My Hillary Duff Malaysia ni kan). She is the only one yang selalu ajak aku keluar. Jarang sangat atau maybe tak pernah aku ajak dia keluar. Kami akan berfoya bila beliau ajak sahaja.

Tempat date adalah KLCC memanjang. Haha
Sebab situ senang.





No comments: