Tabung Elektronik

Thursday, April 5, 2012

SYUKRAN RABBI!!




Alhamdulillah.
TokAyoh dah keluar hospital.
Masih di bawah pengawasan/ pemantauan Klinik Sungai Pinang, Tumpat.
Bawah pantauan nurse Siti Maziah.
Anak bongsu beliau sendiri. Aloh Aloh.
Sweet Tok Ayoh.

Next week, kalau abah balik.
Saya mahu ikut!

Saya cuba selesaikan semua kerja secara pantas.
Saya lengkapkan proposal EAW cepat cepat.
Secara detail dan baik.

Tadi Madam cakap. She is not very happ with my objectives and Research Q's.

Saya ni, lebih 100 kali sedih.
Saya punya markah.
Saya punya CGPA efek nanti.

I bet semua orang kena bertanggungjawablah.
Jangan tunggu kena gertak, baru jalan.
Sem ni, group member memang menguji.
Tapi tak apa. Cerita entri lain.

Bila semua selesai.
Betul betul selesai.

InsyaAllah.

Pray for me.
Thanks! :)




No comments: