Tabung Elektronik

Thursday, April 26, 2012

PUAS




Dalam banyak banyak benda...
Aku tak pernah terfikir ambil lesen memandu boleh menggetarkan urat saraf aku
yang terletak di central nervous system.

Sampai tergadai maruah aku berkali-kali.
Bukan 2 kali. 
Tiga. -__-

Kalau rajin korek entri yang dulu dulu, aku ada cerita. 
Tapi sebab aku pun malas nak letak link (dan cari pun malas jugak), baca jelah entri pendek nih. 

Aku ni, asalnya ambik lesen masa 2010 lagi. 
Tapi sebab fail bukit 2 kali, aku postpone ulangan kali ke3 pada tahun 2011. 
Tarikh yang begitu hampir dengan tarikh kematian lesen L pada bulan Julai.

Pergi mengulang tarikhnya 29 Jun.
Elok sangat lah tu. 

Just wanna tell you guys. 
Kadang kadang, orang Psikologi pun tak tahu nak kawal nerve sendiri.
Benda di di luar kawalan.
Somehow kita boleh kawal, tapi kena kuatlah. 

Dah mana taknya.
Masa ujian pertama dulu, aku diarhea sampai 3 kali.
Yang repeat bukit tu, diarheanya sampai 5 kali. SobSob. 
Kalaulah ujian bukit tu ada hari hari, mahu aku slim macam Kimball. Maksud saya, Kim Kardashian :P

Makanya, nak dijadikan cerita:
masa hari mengulang kali ke3,
aku puasa sekerat hari. 
(Sekerat je?) Ya.
lepas exam, mestilah lapar. hehe

So, nak mengelakkan gangguan sistem pencernaan berulang secara teruk, 
saya tak ambik input makanan pada pagi keramat itu.
Malam sebelumnya pun jaga makan agar tak makan secara over over. :P

Dan, sudah janji pada diri sendiri:
Kalau lulus, boleh belanja Fish Manhattan untuk menaikkan kembali self-esteem. Hahahaha

Motivation and Reinforcement are important in our daily life. Hahaha :D


Portion untuk food ni, ada diskaun.

Harga untuk student: RM10 saja. 

HEAVEN!



Makan di ala-ala-ala-manda secara solo.
Bapa bekerja. Cari duit.
Anak makan, perabih duit. 

Worth it lah. 

I am alone, I am okay. 


Gambar cili saja. Tapi kecoh sangat nak tunjuk. Kihkih

*Macam makan dekat stall Mamak pun ado. Bekas besi ghupa gini. Kan?


Muka bajet Puas sangat lah ni. :P


So far, saya baru memandu 2 kali (kereta auto) Viva and City.
Kereta manual, sekali. Serena. 

Mampu kau?


p/s : Gambar bawah. Kawan skill sewing. Update later. Take care people.



No comments: