Tabung Elektronik

Sunday, December 23, 2012

BIRTHDAY TREAT

Dear Cha, Thank You. 
:'D 

Semalam, date dengan dia.
One of best friends in my life. 
Kawan 'sepermainan' dekat Kuantan dulu. Hehe :)



Dia ajak jumpa dekat KLCC.
Yeay. Last jumpa hari tu masa COnvo-Day. 
Convo adalah pada bulan 10. 

















Sebenarnya, tak tahu nak tulis apa. Sebab terharu belanja mahal macam nih. tsk tsk tsk.

p/s: Dear anonymous, thanks for your supportive words.
I want to make things clear, I am not that sad. 
But when it comes to refreshing about those memories, I would feel sebak dalam hati. 
Tapi Insya-Allah, things run out smoothly. 
Allah is always by my side. 

Allah ada. :)

Thanks again. 

I love you, friend. 

I love you Cha. Kalau tak belanja Haagen Dazz Foundae pun sayang jugak. :D







No comments: