Tabung Elektronik

Tuesday, June 18, 2013

DAH LAMA

Lamaaaa betul aku cari. hehe

Buku Puisi Tepi Jalan, by Fynn Jamal.

I do follow her facebook, and I like her way of thinking.

Sangat menepati citarasa.
So it is my rezeki.

Went to Annexe Gallery at Central Market. (Pasar Seni)
I love this place.
Sebab tempat ni pelik.
I love the pelik pelik one. heheh

Abah tanya, ramai ke pergi?
And I said. No.

Abah told me. Alah, Malaysians, kalau tempat buku, mana nak pergi.
Somehow, I do agree on this issue.

Abah added some.

Kalau yang pesta heboh heboh memang ramai pergi.

I lagilah setuju.
:D


After buying books, Noreha (my friend) and I went for some drinks. 

Old Town White Coffe. 
Ngeteh? 
No lah. 
Ngecendol & Ngekopi. 
Hahaha

Taste tua sangat. 

Kalau ada ramai kawan yang begini, lagi best sebenarnya.
I do like to go to have 'ngeteh' or ngeKopi or whatever you call them please ask me to join
in, together with you. 

But please, please no chatime and etc. 
Tak berapa minatlah. 



Hehehe First time naik sampai Annexe Gallery. 

best lah Pasar Seni ni. Best! 



Aku rasa old school sangat bila dapat pergi event macam ni.
The book fest was very undergound. 

See?

 Tak banyak pun stall. Sikit je.

Tak sampai 20 gerai (?)
Bukan gerai pun. Buka meja, barang tak seberapa.

Thanks Nini Nadira for inviting me.

Kalau tak tak terjumpa lah buku pelik pelik.
Alhamdulillah. :)

 Tengok lagi.
Lif dekat Pasar Seni?
Seni habis T_T

Kadangkala, kalau kita pergi tempat yang pelik, luar dari kebiasaan memang best. :D
I like. I like.

Aku kalau mampu, nak cari future husband *ehem ehem.
Yang boleh kongsi hobi. Hobi tak perlulah sama.
Bang, yang penting kau kena adventure okay.
Kau kena kurus dan tough tapi. Aku je boleh gemuk seorang.
Hahaha

Sorry, dah grad ni macam menyampah sikit kan perbuatan aku? :P

Lalalala
I do not care.




 15th June, 2013.
Right after attending Shafiq Bahagia's Wedding.





For everything You give me, Hamdan Lillah. 

You tak pernah kecewakan aku.
Maybe rezeki yang besar besar You tak bagi.
Tapi yang sekecil kecil yang aku tak boleh nak agak dari mana puncanya, selalu ada.

Thanks Allah. 

My heart beats really fast. 

Result will be announced on 19th June 2013. 

12am. 





Hoi, debar hoi!

No comments: