Tabung Elektronik

Saturday, June 15, 2013

JATUH SAKIT


Baru sahaja sebentar tadi dapat perkhabaran berita, kurang enak tentang murabbi (read: pendidik) aku jatuh sakit.

Dua orang post sambil tag namanya.
Dah kenapa macam tu? rasanya masa tinggalkan beliau time exam haritu beliau sihat riang gembira.

So, aku drop by one private message in my friend's FB. Tanya khabar berita sakit apa.
Si kawan (lelaki) ni cakap, better aku mesej murabbi sendiri.
Tak enak hati aku.

Bukan tak nak tanya. Tapi orang tu sakit.

Tapi aku gagahkan diri jugaklah untuk tanya sebab curiosity tahap dewa.

Allahu Allah.
Sir balas mesej. :')

Dia cakap, saya ada heart coronary disease Najwa. ;""(
Sedihnya.

Jauh di sudut hati, aku doakan Sir selamat.
Panjangkanlah umur sir. Sayang dekat dia.

Walaupun suka bahan aku dalam kelas, I rela okay. Rela :')


If he is warded, nak pergi melawat.
Mohon rakan pembaca doakan sama ya.



Tabahlah murabbi, sebagaimana tabahnya Nabi Ayub diduga Allah.




1 comment:

Anonymous said...

Doa agar beliau selamat.