Tabung Elektronik

Tuesday, September 10, 2013

CAREER WOMAN

I am a career woman now.
Ptuih Hahaha

Sekarang aku kerja secara sambilan di UIA (mana lagi) sebab senang, mudah dan menyelerakan (?).

It's near to my house lah senang cerita.

I work as Administrative Assistant at Education's Kulliyyah.
Kerja kerani lah dia punya bahasa mudah.
Buat filing filing.

Sementara tunggu Masters atau kerja tetap gaji lumayan senang pinang anak teruna orang. KAH KAH.
Tak kelakar.

Aku memang mencari kerja yang tak menggunakan otak (berfikir) dan berhempas pulas kena kerut kening dan sebagainya.
Itu kerja akan diburu awal 2014.
Awal 2014 (means Jan- Jun) HAHA

Kita tengok. Ada rezeki Clinical di UIA, aku ambil.
Jika hati dibuka untuk UKM, dan rezeki masih (?) di situ, I'll take it. InsyaAllah.

Semuanya bergantung pada keizinan Allah.
Allah izin aku kahwin, aku hold dulu. eh eh. HAHA

Yang pastinya itu jelah update buat masa sekarang.
Sorry sebab ada penyakit malas terlampau untuk update blog.

Aku harap pakar perubatan Malaysia (Islam) boleh reka antibiotik untuk penyakit ni.
Tak pernah pernah nak bla.


No comments: