Tabung Elektronik

Friday, October 1, 2010

KUFUR NIKMAT

WARNING: Entri ini bukan tazkirah walaupun hari ni hari Jumaat. Para lelaki,pergi sembahyang Jumaat sekarang. Dilarang baca!

Okay,whatever.
hari ni hari jumaat. Minggu ni minggu konvo.
yang aku tahu, setiap tahun nak konvo aku mesti demam. kenapa Tuhan? kenapa?
Bagaimana hamba-Mu ini nak meronggeng pergi chocolate fair di kaed galeri dan sebagainya?

see?nampak tidak sedikit kufur nikmat di situ.

masa sihat tak pertikaikan apa2.tapi bila demam,ada2 je yang aku nak pertikaikan -__-

yang buat aku bertambah2 pulak geram, kafe tutup puleks,yelah kan...diorang bukak bazar secara besar-besaran dekat convest hill. macam mana lah aku nak pergi time demam2 cenggini.so saaad..
convest hill tu pulak,kalau dekat,xpe noxx.ni jauh.
koman2 naik kereta baru sedap.
kalau nak pergi jalan kaki,mahu kebah demam aku sebab berpeluh2,ketiak berlecak.ee!

tapi tahu jelah..nak berpeluh2 pon,agak2 argh..tengah hari buta nak jalan.memang demam tak kebah nye derr.

wah..tak suka! memerap di bilik.
orang lain bersuka ria.aku duduk kat bilik terperap,basuh baju pon tak larat.
thanx to panadol actifast.
kerana dirimu sungguh bermakna.,
selamat tinggal demam.
baldi penuh baju sedang menunggu di bilik dobi.sekian.

No comments: