Tabung Elektronik

Thursday, September 30, 2010

PENTHOUSE AMINAH


Hey! Sekarang wa sudah berpindah ke level baru dekat mahallah aminah.siapa yang xtahu mahallah tu apa, biar saya bagitahu.

Mahallah tu derived from bahasa arab, maksud dia kolej kediaman.

Sem lepas, saya tinggal dekat level 2. Sem baru kena pindah sebab setiap tahun pun kena bertukar bilik. Biasalah, uia kan.

Anda tahu x sekarang saya duduk mana?

Level 5 tahu? Adooi..memang! memang penat anda tahu?

Saya rasa setahun duduk sini memang xpayah mengamalkan diet seimbang x seimbang ke hapa..

Bayangkanlah, lepas naik dari kafe, lepas makan ke..naik penthouse ni,memang nafas tersangkuts weyh.hahaha

Tercungaps apa lagi kan?

Jangan panggil bilik tingkat 5 lagi dah.

Saya panggil penthouse terus!.haha

Tinggi woo.

Tapi, siapa cakap macam duduk kat flat..memang ah dia! Nak kena ke?

Aminah adalah satu-satunya kolej yg macam apartment.(abaikan mahallah foreigner-yg bayar mahal tu)

Best2!sebab toilet dlm bilik,nak basuh baju pun cm ada bahagian laundry sendiri. Orang lain basuh baju pakai mp3. Tapi saya pakai laptop apb melaundry.heheheh

BEST, bukan?!

Eee..malam2 sejuk bukan main duduk sini.

Xtahulah kenapa kan.sejuk,angin menderu2 masuk bilik.

Anda bayangkan heh, saya Nampak mahallah NUSAYBAH,kalau jalan kaki pergi sana,mungkin 20-30minit bg pejalan kaki..tinggi woo.ada tangga batu caves kat nusaybah tuh.

Fun kan duduk penthouse aminah ni?haha

Nanti saya bagi gambar,lekat kat blog ni.

Lepas tu, saya dapat skodeng.heheh.budak yang duduk blok sebelah.

Maklumlah,mereka duduk bilik yang bukan bercirikan penthouse,atau tingkat yg bukan tiggi.

“oh..malam2 ni kerja kau ya?tengok movie?bagitahu mak kau.bagitahu mak kau.ahahaha”

Saya xgatal ya nak mengintai perempuan tukar baju ke hapa. Aku pun perempuan jugek..heheh asli lagi!hahahaha

Tapi yang sedih sikit, ini satu-satunya penthouse dekat Malaysia yang tak ada LIF.. sediih kaaaann????


p/s: dah lama cipta entri ni, tapi lepas berbulan-bulan,baru diizinkan Tuhan untuk dipos dalam blog ni..heheh =p

No comments: