Tabung Elektronik

Monday, October 18, 2010

DADDY..MOMMYY!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aku ni gila meroyan asyik meng-update kejadah faceBook dengan Blog seminggu ni.
ye, semua tahu dah aku stress. Kerja half dah siap, tunggu suku lagi.habis,yang lagi suku pergi mana?
Pergi naik Genting agaknya.
Wow,kerek ye kaw sekarang.

Ye, time sedih baru ingat Tuhan..EE.geram dengan diri sendiri.. >,<
*cubit,cubit,cubit*

ya, cubit diri sendiri. Takkanlah cubit teddy bear pulak.

Jadi,mujur tadi terbaca sesuatu yang telah menemukan saya dengan sesuatu:

"Dia lah yang telah mentakdirkan adanya mati dan hidup (kamu) - untuk menguji dan menzahirkan keadaan kamu: siapakah di antara kamu yang lebih baik amalnya; dan Ia Maha Kuasa (membalas amal kamu), lagi Maha Pengampun, (bagi orang-orang yang bertaubat);" Surah Al-Mulk ayat 2.
~kita pilih nak jadi baik atau sebaliknya. Rajin/ Malas.~

Dan Najwa;
"ALLAH tidak memberati seseorang melainkan apa yang terdaya olehnya." al-Baqarah 286

Jadi, terpujuklah sedikit hati yang gundahs inis.

Jangan datang yang lain.
Saya nak exam.Jadi bagi saya ruang ok.

Ruang nak yang besar, sebab aku kan gemss..hahahha

Yang malas layan korang semua;
Student berwibawa. *of course la aku* hahahaha -___-




No comments: