Tabung Elektronik

Sunday, October 17, 2010

DO NOT DISTURB!

Okay, garangnya. Mode ni datang tak semena-mena. Tiba-tiba je.

Nak pesan ye.
"Yes, I'm single, but I'm not that desperate eh."

Kepada yang berkenaan, kalau dah ada gf, tak payah la kacau aku yang kepunyaan famili ni.
Nanti bapak saya marah. Eh, anak gadis dia pun marah jugak.

What is your motif eh, telefon malam (macam tak ada siang kan? harap guna je telefon mahal, nak jimat kredit? oh, I tak berminat dengan lelaki kedekut)

Kalau yang single tu pun,jangan kacau time aku nak exam. Bawak bertenang ye.
Bertenang eh,bertenang.

Cuba improve sikit skill mengorat time jiwa aku tenang, time cuti sem ke.. Apa ke.
Itu pun kalau nasib kau baik. Selalunya sebelum2 ini adalah tak baik.
Cuba lagi, cuba.
Tapi aku tak galakkan.hahahaha

Mungkin kalau degil sangat, pesanan aku dekat kau,;Tunggu tahun depan. Kalau tahun depan pun, aku akan pesan yang sama. Tahun2 akan datang pun itu jelah pesanan aku.
*Ingat senang ke cari soulmate weh? Aku berhak pilih selagi boleh. Bukankah begitu?


Yang ikhlas:
si gemuk, tapi cute. (wahahahahahaha)

sem ni xde amek subjek skil cara mengorat, jadi saya tak perlu aplikasi lagi. Mungkin next sem =)


4 comments:

Afiq Zulkifli said...

btw.. Laki mcmne jadi Pilihan Wawa ye?
^^.. klu sudi leh gtau.. hah..
sori,klu mood nga x ok..klu x,ignore jer..

I wanna text with U said...

perghhh ...hot stuff shiaouttt ...

weeeheee... :))

NajwaZin said...

scandal ku hilwani.
tak hot pon..pelik,gemuk pon ade org nak?tipu.
lelaki suka permainkan wanita baik cam kte..hahaha

NajwaZin said...

AfiQ; er..susah jawab soalan itu hehehe