Tabung Elektronik

Sunday, November 14, 2010

AAL IZ WELL

3idiots.
This movie does sound stupid actually, however technically it is not.
Aamir Khan said; 'Say to your heart *tepuk-tepuk dada* NO PROBLEM BABY, EVERYTHING IS OKAY. Aal iz Well.'
begitulah ya puan2, cara memujuk hati. Lebih berkesan lagi kalau kau baca al-Fatihah. hehehe =p

I do love the lyrics,
Give me some sunshine,
Give me some rain,
Give me another chance,
so i wanna grow up once again..

Please, never look down on someone.

p/s; I feel bit depressed, regret (?) haaaaa..tak tahulah. macam tak buat yang terbaik untuk final semester ni.

Okay,tinggalkan sekejap cerita sedih, dahlah hari hujan, kalau dilayan memang basah hati ni.

Cerita 1:
Paper pukul 5pm tadi, habis tepatlah pukul5. Tak tangguh2 apa dah.
tolonglah UIA, err. Kali ni konsentrasi sangat terganggu jawab exam.
kenapa ramai sangat Asst Exam jantina dia lelaki?
Tak khusyuk akak jawab periksa -.-
*gataii wawa
okay,lepas siap hantar, aku keluar dewan.tetiba nampak seorang female ni.
I knew her. she was my classmate. tapi taklah kenal sangat.
Dah tak kenal, borak pun sekali dua jelah dalam masa setahun ni.
Bukan tak nak kawan ke apa, bukan jugak nak diskriminasi. tapi ada sesuatu yang pelik
somewhere, which is nak terang pon payah kan. Tapi kena terang jugak. nanti uols tanya dekat formsprings. Semenjak aku sound orang yang suka bertanya dekat formspring tu, (tanya pasal kawin je memanjang) terus formsprings tu senyap macam kubur. *sunyi habis!

begini, she saw I smile to her, terus dia ajak akak borak uols. Err..
"meh kita duduk dulu meh."
I: Ok =)
"saya nak tunjuk gambar (sambil mengeluarkan kamera digital, bateri AA), saya suka gambar
pemandangan. berebut pegang kamera dengan adik. Asyik gambar dia je yang banyak, gambar saya sekeping pun jarang2. Haha."
dia tunjuk gambar pokok2- views la senang cerita weyh.
"haa, yang ni (gambar nota-nota, yang diselitkan dengan gambar2 watak kartun jepun *she did mention nama2 watak, tapi aku mana layan benda-benda tersebut, tapi i do adore her paintings.* jangan jahat sangat lah tak layan kan. EVENTHOUGH AKU SANGAT BLUR.) saya tengah lukis masa study, maklumlah..bosan kan study ni.kita lukis2 lah."

Dalam hati saya digeletek persoalan yang terharu, WHY BABY WHY YOU SHARE THESE THINGS WITH ME? I TERHARU TAW. KITA TAK KENAL RAPAT PON.
untuk tidak memalukan sesiapa, sebab malulah dengar orang cerita aku nak termenguap. Gahahaa.*cubit wawa.
Alaaaa.blur lah. Kenapa weyh? kenapa hidup wawa sering dirundung persoalan yang
susah nak cari jawapan. *okay,tarik-tarik rambut. Over gila.
Jadi,saya dengarlah cerita tu sampai habis. rekod menunjukkan ada 200++ keping gambar,
selamat beliau tunjuk beberepa keping je (lebih 30keping sebenarnya).
Wawa lapar okay, tak boleh layan sesiapa lepas exam. i frust dengan paper tadi, terus Allah menghantar seseorang, dan cukup buat aku termangu-mangu. Jadi pelik tak boleh fikir apa2 dah.
REDHA adalah perkataan paling sesuai buat masa kini.

Again, I'm stressing here, I am NOT discriminate anybody here.
Saya boleh berkawan dengan sesiapa jua.
Tapi ada 1kisah yang tak boleh saya lupa, masa semester 2 2009/10, that girl (the same girl) kitorang pernah terserempak (she went out from the class, and I just want to enter the class. Kira lepas habis kelas dia, kelas saya lah pulak.)
Tiba2, dia datang cubit pipi saya dua2 belah, and then wish me happy birthday kawan-kawan.
At that time, i was saying dalam hati; "eh,ni bulan 3 ni. Jap, aku lahir 2kali ke? sekali je rasanya, hujung tahun je."
Nasib baik dia tanya: "haaa..hari ni birthday awak kan?"
I: "err takk! *geleng2+pipi merah (I malu kena cubit depan ramai orang >.< lepas tu saya tak kenal orang tu, tak pernah bagitahu dia pun birthday saya bila)
Dan, wawa yang sensitif ni pon terharu gila! Hahaha.
Wish paling awal, tak sampai hujung tahun pun dah datang wish baru haih -___-
Gelak sakan member aku. Hai Rina =)

Dah dengar aku jawab tak, dia menonong blah. okay I tahu you malu, tapi xpe. i dont mind.
=)

Lepas hari kejadian, jumpa saya memang saya teragak2 nak senyum dekat dia, dia lagilah kan!
Sem ni i sekelas Parenting dengan dia, tak pulak pernah tegur.

Jadi kawan2, siapa pelik sekarang.
I am, was and keep wondering.
Siapa ada jawapan, tolong bagitahu sekarang.


Cerita 2, 3, 4 ...dan seterusnya kita sambung lain kali. Tak sangka ya cerita 1 sangat panjang?

2 comments:

adikk said...

sapo nh??scarry nauu..

NajwaZin said...

xknal sgt la dik..huhu