Tabung Elektronik

Wednesday, November 24, 2010

PRAKTIKAL



Hari ni dekat rumah, melayan hidung. Hari sebelum2 ni kurang layan sebab ia sihat. Sekarang hidung banjir tahu, ingat dekat Kedah je banjir ceQ?

Bersin merupakan perkara yg perit. Ahha, hidung gatal2, bersin sampai terangkat kaki. HaHaHa. Wawa cerita mesti nak over. Tapi tak tokok tambah pon ye. Fakta ni.

Tadi menggodek facebook, kerja sepenuh masa waktu cuti. =)
Ala, korang pon sama kan..
Saya terbukak page Industial Training KOS (uia kuantan).
Ramai jugak kawan2 saya dapat practikal dekat Putrajaya, and i was reacting (woow..gempak member2 guwa nih) Cayalah!

Ada yang dapat menempatkan diri dekat universiti lain, contohnya UMK, UMT..Pejabat Pelajaran pun ada, bagi pelajar Minor Pendidikan la.

Eh, bangga betul. Hope you guys do our best okay. Mana tahu majikan terus ambik you kerja after tamat belajar. Kerja rajin2 babe, jangan malas.

* * *

Okay. kos saya pun ada industrial training. Aih, tetapi macam payah je nooxx.
mana taknya weh, ada atu subjek tu kena dapat B+ (research method- kalau tak silap lah). CGPA pulak sekurang-kurangnya 3.2
jadi, saya nak. Tapi tengok rezeki masa hadapan ada ke tak untuk saya. InsyaAllah. Doakan ya kawan2. =D

Err, debar debar debar debar debar debar tunggu keputusan exam sem 1 ni. Gagagaga
>,< okay, demam datang balik. Choww!

No comments: