Tabung Elektronik

Thursday, December 30, 2010

DOUBLE 2 WITH BASS-ROBB




Mint ice-cream cake for my birthday.

Yo-yo an je kan? Haha. Comel je saya rasa birthday girl pada hari kejadian. 1 hari dahla. Kang cakap aku cakap aku comel sepanjang tahun kang kau dengki. Hahahahaha

Hmmmmmm,.How to make a first sentence heh? Until now, the touching2 feeling still exist weyh in my heart! Ahaha gila koya. =P
Anyway. Izinkan aku tersedu-sedu sebentar.

Acah je.

tetamu pertama. Cik Tipah.

Gila annoying gambar ni. Kau bajet kau sorang je ada kek?

Memang pun hahahaha



Muka bajet gembira. Sedapnya kek nih. -,-



Thanx to both lovely (dah belanja mesti la love bagai, cuba takde kek? hahaha) sisters. I lap you!!


Ceritanya bermula begini......
Satu petang yang hening, tanggal 20dis. Air hujan mula menitik2 haluuuusss (macam buih nescafe)...

Birthday gegirl (BG) telah habis kelas pada Isnin tersebut, jam 3.30 petang.
Angin dari benua mana entah datang menghembus pujuk supaya memotong rambutnya.
Lantas, dengan keberanian sebesar kek baskin robin hahahaha beliau mengajak kawannya ke kedai gunting rambut.

Dengan berbekalkan motor, yang bukan ditunggang sendiri. Lantas menge'text' kakanda2 nya memberitahu niat (padahal masa tu dah potong) sambil mms anta gambo rambut dah ghope profesor klon da weyhhh!

*eh, penat pula karang2 ayat begini. -___-

Kemudian, kakanda2 dua sibuk membalas mesej saya sambil bertanya bukan2 dan melahirkan rasa kasihan yang berbelah bagi (sebahagian lagi simpan untuk boyfriend, adik dah jatuh level dah.).

Sebab apa kesian? Sebab BG telah mengatakan tiada sesiapa yang menyambut birthdaynya dan takde orang tahu pun. Sebab saya tak meletakkan birthday saya di profil FB. Maka, hanya insan2 terpilih jelah yang wish. Tapi, memang niat taknak sambut pon kan. Rasa nak sambut secara matured la~

tQ to adik sebab sudi hantar 3 mesej dari perantauan. Lepas tu dia takmau dah mesej. Mahal katanya. Aku redha, sebab dah tahu dia kedengss. =P

Lepas puas balas2 mesej bagaii..Tanya malam ni free ke tak..Ada discussion ke tak..Ada meeting ke tak... Gila gedik.
Bajet aku tak boleh baca pergerakan dyorang hahaha

Dapat adik ambik kos psikologi memang susah la nak bujat surprise bagai nii.. Cuba lagi tahun depan okayyy?? =D

Plan kena rapi2...Nanti aku kena pura2 excited lagi macam hari tuh..ngehngehngeh.,

Terharu pun ada, sanggup drive jauh-jauh (jauh la sangatt kann) datang UIA hantar subway lah, kek lah, ada aiskrim pulakk tuu. Layaaan uols. Layaaan =DD

Siap bawak kek pergi meeting lagik. Baiknya ketua.

Biar semua hitam. Hati jangan hitam, ok?


Biar gambar coklat, hati jangan coklat. Boleh?

Gila dah takde idea nak letak caption apa. Kahkahkahkah


The most special cake I've ever get for my special day.


These people make my life brightful because you give me sunshine. hahahahahaha bahasa apa aku guna nih??????


Thank you, kakChiQ and uYu..
Heart you both.
Lainkali tak bagi mahal2 pun takpe. I'll just be okay.
Bagi benda mahal2 akan membuatkan someone expecting something bigger and grand 'what will be the next, huh??' haaa..aku la tu..hahaha

Kasih sayang you both, memang cukup ah I tell you!
Kurangkan gayut2 je. Nanti boleh spend duit banyak untuk aku dan surprise lagi best next year! hahahahahahahaha

Untuk kawan2 baik yang tak terjemput,>> Maafkan ye. Ini kejutan. Tak sempat buat panggilan emergency weyy! Kek cair! Kemudian berebut nak pergi meeting pulak.. Haih..
Next time ok. Saya jemput, bawak hadiah sekali..hehehehe

p/s: Birthday lu 2orang, aku kena bagi Baskin jugak ke weyh????? Ala..duit takde -___-

No comments: