Tabung Elektronik

Friday, December 31, 2010

LOOKING BACK

Ni bukan ujian. Ni bukan dugaan. Ni bencana. >> Negatif.
Ni bukan bencana. Ni bukan malapetaka. Ni test. Macam test kereta. Naik bukit, undur.
Naik bukit, undur.

Mampukah kita akui kita hamba-Nya, sedangkan tidak diuji?
Allah sayang kita, sebab tu Dia uji hamba-hamba-Nya.

Dan Dia tidak akan menguji seseorang itu, melainkan dengan kemampuan hamba itu.

I am facing quite tough problem. Hhehehehe.

But I am tough enough insyaAllah.
Itula..Suka sangat makan biskut. Nak nak pula BisKUAT! Roarr.Biskut tiger. =,='

Takpelah, semoga teruji keimanan, semoga itu jugalah level aku di sisi Tuhan meningkat sikit.

Siapa doktor dekat sini? Saya mahu tanya. Saya sudah demam kali ke-12 untuk tahun ni.
Mengapa? Adakah demam cinta?

Aku tak rindu siapa-siapa punn?? o_O''

Stress duduk gombak memang ya. Tapi perlu ke demam selalu?

Hikmah apa ini ya? *I am just waiting for the answer* Thank you Allah.

Saya terkenang, sesuatu perkara. Which I don't prefer to tell in my personal journal here.

Saya sedih. Saya ingin menangis.

Tetapi saya tahu, kalau saya menangis, saya kalah dengan mereka.

I know I can.
yet
I do not know how I can beat them.

berikan aku kekuatan, sebab kadang kukuat setegar karang, kadang kurapuh liar merana.


Saya dah tak tahan bila ada orang perasan perubahan saya, bukan sebab saiz badan ea. Aku cubit kang, ni pasal lain.

It disturbs my feeling yoo. My focus too.

Betul2 tak tahu nak buat apa. Sekadar tunggu dan lihat bukan jalan penyelesaian.

I was thinking to quit, but I can't.

I'll never give up to the situation.

You know me, isn't? =)

No comments: