Tabung Elektronik

Monday, December 20, 2010

DOUBLE TWO OF ME

Wishing myself, najwazin~ A Greatest Birthday yoo!
Hi! I am 22 years old.
kesian, orang lain nak masuk 23, kau baru 22.
  • may Allah bless me, myself.
  • may I succeed in dunya & akhirah.
  • may I become the bestest khalifah & servant of Allah s.w.t, daughter of my parents, sisters of my siblings, buddy among your mates and etc.
  • may Allah give me so much rezeki. And I am very happy to be grateful to him. =))

Sebenarnya, malam tadi saya lupa hari ni birthday saya.

Banyak benda fikir. So far, semenjak sem bermula, meeting setiap malam, tak pernah stop. Enough with that.

i would like to thank to few persons that wish me 'happy birthday'

You guys are awesome! I tak letak pun reminder dalam facebook. And i was really toucehd last night okay. =')

kalau bagi hadiah lagi aku teresak2 hahahahahahahahaha

Credit to them; jap eh, I taip nama person special ni~

  1. Akma (the most fastest person ever..hehe )
  2. Zikry
  3. Maidhatul
  4. Durra (muzik birthday pun ada sekali) ^__^
  5. Najihah -sibling-
  6. Izatul Firdaus
  7. Syazana Adam
  8. Ras Adiela
  9. Khalis -sibling-

tQ soo much okay?

i heart you..

p/s Ain azwanie, tekaan kau betul dekat fb. =)

i share the same month with my mom taw. She was born on 10dec, I was born on 20dec. Cool!

^^^^_______________^^^^

hMmmm~ hadiah hari jadi terbaik..?

Tadi toleh belakang ; i saw himm!!! hahhahaha

who is he? ouh.surely secret doww..

aku cover2 kay tulis ayat2 ni..tak bagi nampak..ngeee.

Gatal no?

Hormon 22 sedang merembes. isn't??

3 comments:

mizzbutterfly said...

happy bufday kak wawa :)

camellia a.k.a came said...

heppy bufday :)

NajwaZin said...

cikrerama; tQ dik =))

camey; tQ dear..=D

hee~ tQ 4 reading my blog yang tak berapa indah ni.