Tabung Elektronik

Friday, December 10, 2010

KLCC LOVES US!



Sure ke KLCC sayang dekat kitorang? Kami adalah pengunjung tetap KLCC. Sampai nak muntah tengok KLCC, tapi nak buat macam mana..... Beriadah dekat sini adalah simple. Naik train, lepas tu terus sampai. Best, bukan?

Saya rindu MIDVALLEY, kami sebenarnya. Tapi, leceh lah nak pergi sana. Nak tukar2 train, kami yang cerewet ni memang tak layak pergi sana T___T

Tahu jelah, servis KTM mana pernah best. Padahal aku dah lama tak naik, tapi nak menceceh jugak. Gerabak wanita pun belum jejak. Dah la kena tunggu berminit2..Lama, tahu? Rasa jalan kaki atas rel lagi cepat sampai. Rasanyalah, tapi tak pernah buat lagi. Err. Cuba pun tak mahu. Hahaha.

Ini boleh dikatakan kawan baik. (ada ke weyh gelaran macam ni?) Macam tak ekhlas!! Sentap Hil karang =P

Okaylah, straight to the point, malas mengarang, mengantup tahap cipan nih.


Mempersembahkan kepada anda semua: Nur Hilwani Md Razi (benarkah ini nama bapanya? tatau..tatau..) salah, tolong komen k macekk. =P

Dia ex-schoolmate sekolah teknik saya. yang terletak di Cheras, tengah2 bandar cheras, antara sekolah menengah sains selangor dan sekolah menengah sains alam shah.

kami tak suka budak alam shah! mereka poyo! hahahaha
okay, tetiba ada readers datangnya daripada sekolah tersebut. Err, saya jamin anda bukan golongan poo tersebut. Anda adalah gorgeous sementelah jadi readers aku. So, you are safe! Tahniah..=)

Takdir telah menemukan kami, 2tahun duduk 1dorm sama okayy. Padahal rapat masa form5 sebab pergi kem motivasi sama masa cuti dekat UKM. *okay, teringat pengalaman dimengorat..hahaha =P* Maaf ye, sekadar mengenang memori silam.

Lepas rapat masa form 5, terus jatuh sayang. Hahahahaa~ macek, aku pasti kau geli baca blog nih. Tapi, harap maklum, aku gurau je. Kau layan jantan hot je..Sampai blog kau pun nama scandal apa nama entah aku tak reti sebut, then dipenuhi gambar2 lelaki2 yang hot. Aku yang HOT ni takde pulak kau letak! -__- Sampai hati benar kau ni.

Tapi takpe, as a friend aku sokong minat kau.. Baik gila aku.
Sementelah dah grad, rajin2kan diri tu sikek baca paper tang iklan2 tuh. Jangan jadi gadis kilang dekat Pinang please. Susah nak date.

Dahlah jumpa sekali setahun, pulak tu Asyik2 jumpa time krismas, kurang pahala tahu tak? hahaha ~ ada kaitan ke?

Nanti dah dapat kerja, belanja aku okay. ZARA pun dah okay. ngahahaha. Engineer gaji harus mantap okay. Nanti aku balas Jimmy Choo. Boleh? ke JC mahal lagi? errmm..Takpun, F.O.S jelah weyy. Murah, cermat lagii.

Habis dengan dia. Teman penggosip dari alam zaman awal remaja hingga pertengahan remaja.
Apa2 skandal saya dalam pemerhatian dia. wah!!! haha
Takdelah skandal kan, cerita Gila-gila Remaja lah maksud saya.
She is hot, keluar kali ni pakai heels. Tak cakap, kalau tak join sekaki. Aku keluar dengan kau pakai selipar beli dekat Masjid Jamek je okay!!. Hormon feminin memang menguasai bila kita tamat study. So, when is my turn? haha harapan jelah.


Ni pulak, adik katil saya. Farrah Syazana. =))

I'm a good sister taw..Tak caya, tanya dia okayy. Dia sakit jari pun suruh aku urut. Tak boleh bla punya manja anak sulung ni. Aku sebagai kakak yang berwawasan , layankan aje.

Gila rindu dengan adik2 dorm. Mana hilang pun aku tak tahu. Yang ada add dekat facebook, hanyalah beberapa ketul, yang pernah bermanja-manjaan dengan aku.

Harap korang selamat okayy. Nak dating, contact je akak. Jangan segan. =)

Farah ni kerja sementara dekat Petrosains. Sambil tunggu kemasukan ke UiTM, untuk bahagian Ijazah (civil engineering.) Yang ni unavailable. Tak boleh kacau haaaa..


Kali ni lepak kejap je..
Gosip cerita basi..
Pergi tuntut sim kad maxis aku yang dah basi jugak. uwekkk
mengenang memori yang tak basi2..haruummm.. Hahaha
Pergi taman klcc, keluarkan peluh lepas lunch, then masuk balik klcc. isi perut dengan ais krimm. Aik, tadi kan dah peluh2? kena ganti la balik lemak2 tuh. Begitu??

Camtu jelah cerita. Bosan lah entri nih. Nak sangat update, tapi lupa mengarang.
Janji ada.
Hil, update cepat gambar2 hot kita.
Beli usb cepat.
Aku dah edit gambar kau cantik2 nih..


Tata people. My bed is miss-calling me for 34 times. =0



No comments: