Tabung Elektronik

Friday, December 31, 2010

OOPSIE, MERAHNYAAA MAK NGAH!

Gila stereotaip hidup aku. Geram je, update blog. Geram je, memuat naik entri berapi. Macam maggi kari berapi. Fuuuhhhh..

Mengucap-mengucap. Itu laa..Kerja aku belakangan ni asyik mencarut je. Nasib la aku letak "Zon Larangan Mencarut" kat Daddy's Daughter ni. hahaha Menyesal nyaaaaaaa!

To a person that I love, cha. Thank you so much for your concern.

I'll reveal the truth, one day. I'm waiting for the moment.
Tapi bila, tunggu lah. Tapi tak tahulah kalau hati dah lembut bagai, tak jadi cerita, harap maklum jelah kaaan ..

Wanita memang berjiwa lembut. Adeh!
Gelis mak. Padahal nak habis perkataan aku carut bagai. Some times, I was thinking, "Eh, wawa ke ni? Awat ceQ dok sebut suck, fuck, sial dan sebagainya. Sumpah ini bukan aku.." *Sambil nyanyi lagu Tapi Bukan Aku band Indon. Takyah ingat siapa nyanyi. Sebab garuda kalah dengan harimau muda. Aci tak?? Ahahahaha

Tumpang lalu mat-mat dan minah-minah seberang yang baca. Aku gurau ya pak.
Tapi anak-anak kamu yang belajar di sini ganteng-ganteng yaa. Aku sukaaa.. hhahahaha

Sabar jelah menggatal tak habis. -__-


Done with that, we should change our topic. Eh? our? Bukan topik aku je ke nih? hahahaha

25 dis 2010
Walimatul urus sepupu lelaki.
Sebab berpanas di kelantan lah aku demam. Ceh alasan. Sejak bila entah aku jadi alergik panas uolss. Kena hujan, demam. Kena panas, sakit kepala, demam.
Cliche betul hidup aku sejak setahun lalu.
Sampai malas makan ubat, takut efek antibodi. Sikit2 ubat. Period pain, ubat (this is not me, but my fellow friends, tak termasuk PONDAN) Sibuk nak jadi perempuan, kang datang period pain karang, baru kau jadi perkasa balik! Semua nak makan ubat pun tak bagus bhai.

Kalau selesema & batuk, I prefer makan madu. Sebab aku tak reti makan ubat batuk. Sumpah geli, tak sedap. Lepas tu makan ubat, tak hilang batuk. Cuba kau try makan madu. Kejap je. Alhamdulillah.
Madu tu penyembuh. Amalkan ea.
Bagus utk orang tak makan ubat batuk, macam saya.


Jangkitan virus daripada ayahanda, ni wajah demam.
Masa ni aku sihat walafiat. Balik KL terus hidung tersumbat. Daddy punya pasal!! 0__O




dari kiri! cepat jalan!

Banyak la kau. ingat ini kawad kaki?
Dari kiri, ibu pengantin lelaki. Momma mia aku. Mak Ngah (kakak momma mia).


DJ semasa :p
Hahahaa

Kesiann abah, demam masa ni.

Tapi gelak sakan. Macam tak demam pun. Tengok baju baru tahu beliau demam.
Takde mood untuk fashionista.



Momma Mia ku bersama newly wed.
Haruslah mengikut tema uolss.. Orang kuat majlis!


Siapa la ajar afnan makan paha ayam nih. Dah la gigi seputung pun tak dop ag. -___-"

Susah weyh nak tidurkan budak kecik nih. nak jugak tidur atas bahu aku yang empuk.
Boleh time2 kenduri aku babysit si kecik ni. Tidur kena style, mesti dekung, tak boleh baring. Kipas kena hala dekat dia je. Demand ni faris afnan ni. Nasib baik dapat babysitter cute macam err Cik Ude, hahahah. Layaaaan. Jadi mak sekejap pada hari tersebut.

Tak campur lagi anak-anak sepupu yang datang mengendeng suruh mekapkan bagai. Memang sporting habis cik ude. Pengantin sampai pun aku tak perasan, sebab tengah siapkan diorang. Boleh?


Ni tunggu upload gambar lama sangat sampai aku bebel. Hahaha.

Semoga happy ending. InsyaAllah =D


Pengantin bersama keluarga belah lelaki. *tertinggal 1 beradik. Adik tersebut beli air.


Bukti aku jadi baby sit si kecik. hahahaha =P

Tokoh makcik tercomel wahahahahahahahahaha boleh blahh wawa!










Selingan sebentar:

"kalau boleh kan, kalau ada perkara yang tak puas hati di kalangan keluarga, tolonglah jangan pos status sana sini. Orang nampak tahu? Bukan orang luar, pasti orang dalam. To be frank, kau dah kerja, maksudnya dekat sini..Kau dah ada degree. Degree kau dah habis bagus sangat ke sampai tak boleh pandang orang lain dah? Ni lah orang kata, ilmu baru sejengkal, dah lupa adab. Ilmu baru secubit, dah menggelupur. Try aku nak tengok kau sambung Master & pHd? Agak-agak, datang rumah orang kenduri ke apa kau boleh terkangkang tidur. Akai ada tak bai?
Kena ingat, anak2 kau semua kecik tak kahwin lagi. Kau sedap tak tolong kan? Aku nak tengok kau buat kenduri, ada orang tolong kau ke tak agak? Boleh?"


Peringatan buat yang lupa, buat yang buat-buat terlupa mahupun buat yang ada penyakit elzheimer. Nyanyuk! Meh sini kepala, aku libas.

Hahahaha
This is general.
Siapa makan ubi, dialah kentut paling deras.
Kahkahkahkah

2 comments:

adikk said...

oi!!kutok sapo nh???

NajwaZin said...

adik ke yang kentut paling deras ituuuu?? hahahaha