Tabung Elektronik

Sunday, March 27, 2011

macam ni lah

tajuk ken tulis kecik2. sebab melambangkan hati kecik, tapi jiwa besar. hehe

hari ni hari ahad.

duduk seorang2 dekat rumah. dengan umi & abah.

Macam ni lah kalau single. Kena tinggal duduk dengan parents.

  1. Kakak-kakak pergi ber-dating. tinggal yang bujang je main facebook dekat rumah. pfft.
  2. Kena bebel je, sebab yang lain takde kat rumah. Adik, kau balik sekarang! hahaha.

Moral value; kena cari boyfriend ke, kena balik uia cepat untuk study nih? hikhikhik


dah, jangan merepek. sebenarnya, saya tujukan entri ni untuk kawan2 dekat Kuantan. seperti akma, cha and nana. a few bio students, yang rapat.

Dulu, saya pernah janji nak ke sana masa 'revision week'. tapi, disebabkan oleh saya ada 2kelas ganti pada minggu depan, saya tak berani beri komitmen untuk ke sana.

kelas statistik 28hb petang. kelas arab 31hb malam. beserta kuiz.

nak pergi lepas 31hb, bebudak ni start exam dah. yang start exam lambat, aku je.

sorry dearests, next time babies ;)

InsyaAllah. until Allah say yes.

sorry taw!

All the best semua!

moga dipermudahkan segala urusan. Aminn

No comments: