Tabung Elektronik

Friday, June 10, 2011

HUTANG ENTRI DIBAYAR DENGAN ENTRI

Apa khabar orang kampung,
Sudah lama tak berjumpa,
Mintak mintak semuanya,
di dalam sihat sejahtera.


(sudirman punya lagu)

hehehe
Lama tunggu eh?
;)

Arifah, saya dah kembali. Harap anda happy.

Poyo benar dia, siap tag nama dekat FB merayu rayu update blog. Shakespeare habis keluar, takut pulak baca kan? HAHA Tapi takpe, aku bangsa tak mudah perasan. Cool je. Biar lagi lama tunggu, last last memang tak payah tunggu pun.

Macam biasa, cerita banyak. Tak terupdate. Sengaja tinggalkan blog ni. Kasi terbengkalai lama even waktu cuti. Apa benda yang aku sibukkan pun tak tahu. (?) Umur baru 23 tak yah nak busy sangat lah kan? HAHA

Oh, lupa nak cakap. Aku ada sedikit kesukaran nak update, sebab power supply lappy aku ni terencat. Maklumlah, tuan dia ganas, lipat macam tu macam ni, urat dia pun tergeliat. Dah massage pelbagai cara dah, dia merajuk habis! Pergi cari charger dekat wangsa walk ( ni je tempat paling senang aku nak pergi- seorang) >> kes simbah asid<< menyukarkan niat nak ke pusat komputer berhemah sekitar KL.

Kalau update guna laptop kakak atau orang lain memang tak best. maklumlah, lappy kau je best kan wa?

Gambar2 pun ada dekat desktop sini, then senang nak resiza segala. Lappy kakak aku berat gila. Nak install Photoscape pun payah. Aih. Jadi, kemalasan mengupdate blog adalah tahap kronik. Kerajinan update perut pun kronik jugak. HA HA HA Gaining weight is painful yet kind of funny jugak. tsk tsk tsk.

Lepas ni, mungkin ada azam tinggi sikit. Mungkin 10 entri sehari? Ewah! Ingat jari jemari cap ayam ke kerja nak mancakar keyboard? Nan ado. Depends.

Ketabahan aku mengawal mood sendiri pun dikira satu kerja sekarang.

Tajuk2 entri dah boleh ambik nombor giliran sekarang.

Kalau dah hutang, memang kena bayar.

Ouh lupa. lagi satu.

Happy 1st anniversary eh sayang? Setahun kau ada, kadang2 aku bahagia. Kadang2 tak. Depends dengan persekitaran kita.
Penyumbang utama adalah makhluk2 Allah.

Tak sangka kau ada peminat jugak. (?)

Statistik sejak belakangan ni menunjukkan kau diminati ramai di US dan M'sia. Tapi takpe. Aku tak cepat melatah. US tu advertiser merepek je. Kau masih dalam lingkungan Malaysia. Tak payah pergi jauh pun. Sebab kita bekerjasama bukan untuk bertanding tanding.

kau jadi diri kau okay?

Daddy's Daughter.

1st anniversary.

30 followers

5000++ visitors so far.
*okay, aku tahu 4500 aku yang view sendirik. haha

Not bad huh? Tolong menulis dan menggoreng secara lebih kerap.
Baik.

kesian kau. genap setahun, tetiba ada entri sampah camni.

-__-'

No comments: