Tabung Elektronik

Sunday, December 4, 2011

LAST NIGHT

















Okay, Aku tulis dekat bawah saja cerita entri yang ni. Kenapa entah nak update blog susah kebelakangan ni.

Wifi tu memang lah slow, tambah tambah dekat bilik.

Entri ni cerita pasal Annual Grand Dinner untuk course aku.

Aku emang sahih tak pergi kalau ada event cam ni. Cumanya kali ni, aku dah terjadi committee AGD, so haruslah aku pergi, ya tak?

So, honestly, I bought a kain and send it to the taylor (takkanlah cik wawa) jahit sendiri? :P

I made a long dress, and of course you can call it jubah as well. Apa sangatlah fesyen yang kau boleh pakai untuk event uia ni? Melainkan dapat kemurkaan orang lain dan Tuhan.

(motif kan ayat aku tU?) Anyway I didnt mean anything.

So, tengoklah sendiri.

Sometimes we dont have to go to butiqeue or expensive mall atau shop untuk dapatkan baju yang vogue very the diva.

Just by your own material, get it to the taylor, design by yourself. Tadaa.

Jadi lah gown macam aku pakai tu.

Sila cuba.

Aku nak update entry berzaman yang lain pulak :)

1 comment:

adikk said...

aii cantekk baju?? beli manee..utk kite xde kerrr???