Tabung Elektronik

Tuesday, December 13, 2011

C & F

Meh sini meh. Aku nak promote satu benda kesukaan aku.

Warning!>> Bahaya untuk pesakit diabetis.


Hey cute people, this is my cute sister.
:)
Hahaha

This is my cute-taste-icecream
Hahaha
Sedapnya!

Malu nak cakap, entri ni dah terperuk lama. Sebabnya ada problem dengan gambar ni, dah transfer dalam phone sony, tetiba bila nak transfer dalam lappy, gambar tu tak valid atau bahasa kampung dia, tak ada. Haha. Valid tu bahasa bandar sikit :P

Eh, eh. kenapa tercerita ni? Nak transfer gambar ada masalah pun nak beritahu.

Tak apa lah, blog aku pun kan? Bukan blog kau kan. Kan? KahKah!

Okay, sambung cerita. Nanti orang tak suka.

Masa adik saya balik baru-baru ni, sekitar bulan 7,8 daan 9.. Kitorang berjimba dekat KLCC. Masa tu saya bekerja, so ada wang sedikit, so boleh belanja my lil' sister benda ni. Sebab bila skype, aku dok lah menyebut benda ni. Teringin sangat lah gamaknya, nak makan seorang seorang macam tak masyukk. So, kita tunggu adinda pulang. Tak nampak macam Loser, makan aiskrim alone. Kena makan ramai ramai, so kesejukan itu akan dapat dirasai hingga ke hari ni. Haha. Acah je.

Aiskrim ni best hoi!. Sebab dia cute macam dalam cerita Korea. :')

Sekarang ni kalau tak sebut Korea tak sah lah.

Tapi saya bukan peminat tegar Korea, adik saya tegar. Tegar betul dia. Sibuk suruh cari City Hunter, nak kasi dia tengok bila balik tahun depan. Kau ni kalau balik minggu depan takpe jugak nak suruh aku save kan. Takat balik next year, aku delete balik! Hahaha.

Eh, sambung. Sambung.

Aiskrim ni macam dalam cerita BOF. Malas aku nak sebut heh, budak sekolah je hot hot cerita ni. Aku layan yang Jepun je. Hana Yori Dango :D

Okay, dalam cerita tu yang perempuan (heroin dengan best friend) dia makan aiskrim lepas best friend dia kena dumped dengan mamat koya itu.

Yang bestnya, kita pilih flavor apa nak, then dia akan satu kan aiskrim tu di atas (apa entah) nama dia, lenyekkan sekali dengan pilihan yang kita (gummy bears @ kit kat @ mars @ et cetera)

Mungkin pada anda ini tak cute, tapi bagi saya ini adalah mengujakan! Haha (adik, aku perlukan kau back-up aku) :D

Cuba lihat gambar di bawah:




Mungkinlah tak berapa jelas. Tak kisah lah jelas ke tak. Yang penting cute mute :)

Ni dia gumpal gumpal before lenyek lenyek. Heeee.
Ouh, Saliva berceceran
Dia rasmi dulu.
Kita ambik flavor gap doh dik?
Tak ingat. Tapi sedap.

Moga dimurahkan rezeki lagi untuk berjumpa. Woha!


Price: Quite expensive for people like me yang tak bekerja lagi ni.
Tetapi, ais krim ini lebih memuaskan hati berbanding Baskin Robin.
It's cheaper than BR.
The taste is better than BR.
Tak rugi.
Kalau stress berbulan bulan buat assignment semester ni, it is worth it kalau
beri ganjaran yang sedikit lumayan dekat diri sendiri.


Cukup menikmati. :)

Okay, itu saja entri kali ni yang bertemakan sedikit kanak-kanak. Esok lusa kang aku update entri yang berciri matang sikit.


2 comments:

adikk said...

haii..takkan la muka ai yg kerut-buruk-muruk tu pun nak kasi orang tengokkk...==!

*back-up : MEMANGGG SEDAPPP..TAMBAH TAMBAH FREE ORANG BELANJAAA..INI BUAT SAYA NAK BALIK MALAYSIAAAA SETIAP TAHUNN..SAYANG KAK UDAAAA <3 :P

NajwaZin said...

Ehhhh,,,sayangnya adik kita niiiii MuahMuah hehehe :P