Tabung Elektronik

Friday, December 16, 2011

Thanks for Coming!

Khamis Lepas, Khamis Indah.

Dapat jumpa my ex-roomates dari Kuantan.
Terjumpa. Seriously TER.
Haha, Jumpa depan waqec. Time ni aku jalan macam Ribut, nak pergi jumpa one of the researchers. Sekali toleh kanan, nampak ada kereta waja hitam, ada cop 'IIUM Kuantan'.

Dah biasa, so tak ada excited sangat. Tapi lepas tu, ada orang jerit nama aku.
Toleh lagi, undur setapak, ehhhhh!!! JIJI dengan SUE! hehe:)

Tak lepak lama mana pun. Sebab they ols ada kelas law dekat sini. Bawak pergi makan dekat kedai Arab jap, sebab Sue teringin makan nasi kambing katanya. So, these are the photos.

Banyak tahun dah tak jumpa. Sobs :')


Jiji & Sue.

Bekas kawan sebilik dan jiran bilik. Haha

Yummeahhh!
12.90 sepinggan, harga okay kot.

Tapi cukuplah makan sekali 1 sem. Kopak karanggg. :P



Syukur Tuhan, diberi kesempatan untuk bertemu.

Aku ni kan, dah naik penat nak arrange plan nak gerak pergi Kuantan. Tak pernah nak menjadi.
Tanpa biiznIllah, semua perkara tak mampu berjalan.

Sesungguhnya, aku bukan sengaja mungkir janji, tapi keadaan tak pernah mengizinkan. Maca, this week, supposed to be aku pergi Kuantan. Kurang-kurang bertolak semalam. Tapi nak buat macam mana, sabtu ahad pun ada kelas skill ganti. So sad, cikgu kan baru balik buat haji. So, banyak sangat belum siap.

p/s: Eh, doakan aku please. Mood Rajin sangaaaattt nak update blog. Update nota final tak cukup rajin pulak. ;(


No comments: