Tabung Elektronik

Tuesday, March 27, 2012

BAJUKURUNG PEOPLE


Last Sunday evening:

Pagi ada discussion.
2 wanita idaman Malaysia ni sibukkkk ajak pergi kenduri. I busy ok nok.
Insist jugak nak jumpa.
Buat saya stress masa discussion.
"Eee, aku busy nihh. Godaan godaan dari bidadari ni memang tak boleh tolak."
Dan aku tolak jugak. Discussion habis pukul 2.
Kenduri 3.30 tammat.
Nah, pergilah dulu.
Tapi,
"Lepas kenduri kitorang fetch up kau!"
Okay, dah buat terharu pulak. Haish.
So, tunggu punya tunggu sampai aku terlelap.
Pukul4 depa mai ambik. :)


Muka Hil macam, err macam.
"awww. kiut khennnn muka mak?"
Ok cute :') ptuihptuih Hahaha

Siot kan. Mereka ni, masa nak ambik aku, siap pesan;
"Najwa, pakai baju kurung please okehh! Kitorang pakai baju kurung nihh"
Motif khennn kau pergi kenduri pakai baju kurung. Lepas tu aku terbabit sama nak
kena pakai BK kenapaa???

Tapi, aku pakai jugak. -____-'

Lame betul jadi kawan camni. Hahha
Takpe. Yang penting ai enjoyyyyhhhh.



Bella je tak gedik.
Kalau aku buat muka harmoni, aku akan dituduh cute. Haha
Siotness

Ouh, ni dua dua kawan dari Sekolah Teknik Cheras.
Yang kiri dorm mate 2 tahun. Kiambang & Teratai.
Yang kanan class mate 2 tahun jugak. 4awam3 & 5awam1.


The best shot. I guess. :)

Gegarraaaannn.


Next Spot for date: Ikea.

Theme: Meatball and perut yang bulat.

Ahhh. Ngeri uols.


No comments: