Tabung Elektronik

Thursday, April 12, 2012

KUNING


Quick update.
Sebab aku rasa, benda ni lucu. Hehe
Lucu untuk aku tak semestinya lucu untuk kawan kawan lain. ^__^

Esok, patutnya hantar assignment.
Yang 1 ni memang pening kepala.
So, semua group dalam 1 section semua berebut rebut hantar.
Tak mau dah serabut.
Boleh bergaduh. Tikam lidah. Selisih pendapat. T__T

Sampai lah petang tadi, compilationnya.
Lalu, leader B hantar pesanan khidmat ringkas (SMS):
"Salam, people. Please pay to *** RM10. For boxes materials, printing, binding etc..$$$ (nama subjek) ass sucks every angle of us, energy and money. Sorry peeps. :("
 Saya faham ya. Semua orang stress. Sambil senyum senyum, aku balas mesej Leader B:

"Haishh! Dosa..mencarut.! haha"
Tet tet (bunyi mesej dibalas)

"Sucks tu menyedut la wawa.. hehe"
 Hahahaha,

Malu okeh.

Hish. Kuning ke otak aku ni?
Kuning sangat ke?

-__-

Allah, please forgive me.

:)

Faktor tekanan, usia, err.. atau apa apa sajalah!



 

No comments: