Tabung Elektronik

Thursday, April 12, 2012

PRE-REGISTRATION



Baru je petang tadi keluar schedule untuk subjek next semester.

Yeehaa! Bila tengok, tenung dan kenangkan kembali, ada 10 subjek sahaja yang tinggal :)

Best bukan bunyi dia?

Rasa panjang perjalanan ni. Tapi dah makin hampir ke penghujungnya. 

Never mind. Orang lain yang sudah tu, sudah lah. 

Destinasi kita berbeza. 
Pencapaian kita turut berbeza.
Lelah kita tak sama.
Perit bernafas tak serupa. 
Duri di jalanan pun lain lain rupanya. 

Aku percaya, hidup sekarang yang diatur Tuhan adalah terbaik buat aku.

Malas nak omong lagi dah, 
aku tunjuk gambar subjek subjek yang bakal diambil

Termasuk Optional Subject & Minor Subject. 

Malas nak spesifikasi. 





Sebab next sem, aku akan update subjek apa yang aku dah confirm ambil.

InsyaAllah.

Semoga Alla permudahkan perjalanan nak add drop.
Sebab Selalu sangat terjadi, lain yang dirancang, lain pula yang mengena.

Dia adalah sebaik-baik perancang.
Kejap je tak puas hati. 
Hikmah memang terus nampak di seberang sana.



p/s: Assignments akan dihantar this week. Cuma 2.

Ada lagi 3. Due date tengah bulan april dan awal Mei.
Berdebar tunggu final.

Sekarang boleh start buat Nota.


Dean's List!!
:)

No comments: