Tabung Elektronik

Tuesday, May 15, 2012

HAPPY MAK MAK DAYS!

Walaupun orang cakap haram sambut hari ibu...
Kami sekeluarga, (atau mungkin aku je) yang sambut...

We were hanging around like crazy.
Lupa ke ada anak yang sedang akan ambil periksa minggu depan?
Lupa ke? hahah
Sudahlah mengikis duit kakak kakak kesayangan, sampai kopak -_-'

Eh, sudahlah tu. Jangan mengungkit, tak baik membangkit :P

Tapi apa apa pun, Ahad yang lepas we had fun.
Sangat fun.
Walaupun tak wish secara formal.
Tapi kasih sayang tu memang mengalir dalam setiap nadi urat darah atau urat kentut sekali pun. :D

Aku harap tak ada yang membesarkan isu ni. (Haram sambut Mothers' Day)
Banyak lagi benda yang haram.
Cuma niat baik, insyaAllah akan menuju kebaikan.

Oh ya.
Minggu lepas tanya umi, nak makan apa sempena Mother's Day?

She said: "Nak makan nasi ayam Hainan kat Taman Melawati (memang sedap ah ai tell you).

Bukankah rasa terharu nak menangis dengar jawapan tu?

Bukan saja boleh belanja 2 kali, tapi berkali kali. :)

Ibu ibu anda semua nak apa?
Kasi kalau perlu dan mampu.
Kasih sayang jangan tinggal.

Ustaz Arab aku selalu pesan ni.

"Bila masa kita akan merasai ada nikmat ibu?"

Aku mesti bertempik: "Masa kita mengandung ustaz.."

Salah Salah

UStaz cakap: "Masa beliau dah tak ada. Allah, sedihnya. Macam ustaz ni, dah tak ada ibu." *diam.

Sebab tu sekarang aku sedaya upaya menjadi anak yg bagus. At least.

Tapi debat debat masih ada. In case dia nak menjodohkan aku dengan sesiapa.

Relaxx laaaa umi. Aku muda lagi kot.





1 comment:

adikk said...

sobosbosb nak mkn etep. kena gastrik lagi. sobosbosb