Tabung Elektronik

Sunday, February 23, 2014

I AM STILL ALIVE


Alhamdulillah, masih diberi kesempatan untuk menulis dan kemaskini blog.
Sebelum ini sibuk mengemas kini berat (weight) diri sendiri HAHAA.

Kerja aku makan//tidur// tengok bayi membesar// curahkan kasih sayang utk orang sekeliling// update FB. 
What a life!

Sometimes I hate myself because I feel so hopeless and helpless. 
Apa nak jadi entah, HAHA
Tapi kadang kadang yang ini -- sedikit sahaja tahu?

Kadang kadang yang satu lagi -- banyak : memang gembira sebab tak payah fikir apa apa.

I am jobless now, still planning (YES!) to seek a job. HEHE.

I am a happy housemaker in this uptown, inshaALLAH, Proud to be one.

One of my teen's dreams is fulfilled. 
--To sit down at home, babysit babies, NOT doing house chores (it is not my ability) // Sayang (my future husband- who are you?) I am a happy wife if you do not buy me any bungalow. Just a condo is enough (ewah ewah). Makin kecil ruang, makin pakar aku mengemas. :D



--Holding a same smile from 2007 till 2014. I am the same Najwa you met before.--

Kalau aku berubah, maksudnya aku dah matang sikit. Bukan sebab aku benci kau. Kan? :)


p/s: Whatever it is, be grateful to Allah.

Have faith in HIM, no matter what. Sometimes, ada bisikan menduga. Istighfarlah.


No comments: