Tabung Elektronik

Tuesday, July 13, 2010

SEMESTER YANG MENDEBARKAN?

Yes, baby. Yes! Gaaaahh. Nak merungut banyak2 macam tak redha dekat kehidupan. tApi kena cerita jugaklah.
Want to hear a story tak buddies? hoho =p haha.

okay, sem ni sangat debar2, macam nak ambik test jpj pun hade. Credit hours taklah banyak. 16 je pun. Tapi, dari segi kerja, nak bagi komitmen dekat seketul2 subjek tuh....alahaiii! Mahu saja nak tutup akaun fb ni.

Antara subjek panas2;
  1. ISLAM & PSYCHOLOGY
  2. PSYCHOLOGY OF LEARNING
  3. DEVELOP-MENTAL PSYCHOLOGY =P
  4. ARAB LEVEL 3 (credit hour 0.5, tapi kau punya contact hour...amboi3..)
  5. FAMILY MANAGEMENT & PARENTING (tak lama lagi dah nak kahwin, jadi perlu buat persiapan ye.)
  6. INTRODUCTION TO FIQH
  7. LANGUAGE FOR OCCUPATION PURPOSES
Hari selasa yang mulia (hari-hari pun mulia) saya baru balik Gombak. Balik awal2 nak buat apa? -__-
banyaklah kau wawa! Hampir2 je nak kena ambik 13CH je.
Semua sections closed. Ye, semua. UIA memang camni.Saya harap Uni anda pun macam ni.hahahaha
Kalau tak,rasa macam UIA je yang pelik.

Hari pertama yang bolehlah dikatakan syok2.
pergi kelas Arab pun sesat! -_-.
Tapi, kenapa ustaz tu macam Charlie Chaplin eh? pelik dow! Saya bajet dia skema.
ada ke patut dia ajak kami belajar arab macam ni;

"okay,let's get loud!!" nak kena ustaz ni. Saya report dekat daddy.

Itu kelas pertama, bersusah payah ke sana sini,nak add itu ini, aduh2..semput2..
okay, kelas ke 2.
kelas Islam & Psychology.
Seram okay kelas ni. First time okay saya ambik subjek major.
Terasa aura skema, lurus bendul betul!
muka sorang2 macam scary, yang pakai cermin mata pun ramai..hek2. (nampak benar rajin membaca + pandai). sob2,
"daddy, nak cermin mata tak ada cermin satu!!" kata saya. dalam hati dah la.

kelas ke 3;
psychology of learning.
I met the same person, the same people. Alamaaak! bosannya! Tak ada muka lain ke? huhu
okay, some people said, this madam quite strict bla3..benda yang tak enak nak dengarlah. tapi, gain your own experience wawa!
Kadang2,apa yang kita rasa, lain dengan apa yang orang rasa. Never judge a book by its pages.
But, the madam said, in the class;
"just get ready. we might have experiments outside the claSs.. bla3.."
saya terfikir dan tergambar KLCC. kenapa ya, agaknya? Hahahahaa

Do you see people? belum apa2 dah stress dah saya ni.
Pening aku. I need something. Apa ye?

See you again people. Maybe on the next semester? HAhahahahahaha =p

No comments: